Catmint schreef:
Even een vraagje over lingerie.
Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?
Jeez, heb zelf een 70D, welke ik nog wel eens in de Primark vind, maar 70F lijkt me inderdaad onmogelijk... Ik zat te denken aan het online bestellen in winkels en ze dan daar op te halen, maar ik denk dat je dan nog steeds zo duur uit bent. Ik vind wel
deze die redelijk goedkoop is en bestelbaar is in jouw maat. Idk met de steun though, hij ziet er wel uit als zo'n standaard flimsy bh in plaats van die hele stevige.
E:
Deze heb ik zelf en die hebben ze ook in jouw maat. De beugel van die is gewoon hard en het stuk tussen de twee cups is erg stevig waardoor ie niet alle kanten op gaat. Vind ik wel een hele fijne.
Er is nog een type bh waar ik echt 4 kleuren van heb omdat ik die zo fijn vind, maar ik denk niet dat ik die ga vinden voordat Quizlet eruit ligt lol.
Voilà. Hij is minder stevig dan die eerste, maar wel echt comfy.
Oh, en kijk op hunkemoller bij de shape 'fabulous full cup', die zijn volgens mij speciaal gemaakt op steun voor grote borsten.
[ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 1:58 ]
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.