McLean schreef:
Wat een gezelligheid weer. 🙃
VRAAG.
Ik heb twee potentiële matches op Tinder en nu willen ze allebei een date. Ik met m’n stomme kop heb ‘ja’ gezegd. Maar nu is m’n vraag: is het oké om in een week twee verschillende dates te hebben? 😂
Op Tinder wel ja. Je kent ze tenslotte nog niet, je zit niet in een relatie, je probeert gewoon uit te zoeken wie goed bij je past en als je nog geen historiek of een band hebt en gewoon opzoek bent naar een goede partij, dan vind ik dit niet schadelijk. Die jongens zijn namelijk nog niet emotioneel geïnvesteerd in je en omgekeerd. Zodra je merkt dat er meer begint te ontstaan, echte gevoelens bij jou en of een jongen, moet je natuurlijk wel een keuze maken. Maar het is niet dat je al iets met ze hebt. Je probeert gewoon uit te zoeken op wie je verliefd zou kunnen worden. Je probeert mensen gewoon beter te leren kennen en dat is niet erg. Zolang er niemand verliefd is en serieus emotioneel geïnvesteerd is, mag dat allemaal. Je bent single. Je mag zelfs met heel België slapen bij wijze van spreken. Inderdaad zit je nergens aan vast.
[ bericht aangepast op 6 april 2018 - 16:05 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.