McLean schreef:
N’aaah dank jullie wel allemaal.
M’n zusje is helemaal van ‘nee dat kan je niet maken’, maar ik begin verdorie nog geen relatie met die gozers. (‘:
Ik snap wel waarom ze op die manier denkt, maar het is alleen verkeerd als die jongens echte gevoelens voor je hebben of als er echt al iets tussen jullie ontstaan is. In dat stadium mag je natuurlijk niet met twee tegelijk uitgaan, maar er is helemaal nog niemand verliefd hier.
Iedereen is hier gewoon opzoek naar iemand met wie ze iets
zouden kunnen krijgen. Je kunt niet van jezelf eisen dat je in een relatie springt met de eerste de beste wildvreemde vanop Tinder. Een relatie is kostbaar en je moet mensen eerst een beetje kennen voor je kunt beslissen dat je hen zoveel bijzondere energie van jezelf wilt geven. Ik zou je zus zeggen dat je er gewoon naartoe gaat om mensen te leren kennen en eerst wilt keuren of ze wel goed genoeg zijn voor een relatie. Het is niet dat ze al goedgekeurd zijn. Je wilt je hart en lichaam niet zòmaar weggeven aan de eerste de beste. Dat hoeft niet en je hoeft je ook niet schuldig te voelen om hen niets te beloven tot ze hun waarde hebben bewezen.
Trouwens als je last hebt van angst en benauwdheid dan is het net kalmerend om meerdere opties te pakken en het luchtig te houden. Als je al je verwachtingen zet op één jongen, dan wordt alles veel beklemmender omdat je je dan meer vastklampt van het moet goed gaan! Terwijl ik denk dat als je er een heleboel uitprobeert, gewoon om te zien met wie je klikt, je veel kalmer gaat zijn. En de kans groter is zo om met iemand te eindigen die je echt leuk vindt.
[ bericht aangepast op 6 april 2018 - 19:28 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.