SithWifey schreef:
Oke maar wat is jullie mening dan over het volgende: Als je met iemand een vaste relatie hebt (of iets anders wat meer permanents) en je in principe altijd akkoord bent met dat die persoon je aanraakt maar als je dan geen seks wil hij/zij alsnog zijn zin door drijft ook al zeg je nee dat je het niet wil (ookal is het niet een angstig iets maar dat jij er gewoon geen zin in hebt). Is het dan verkrachting? -Ik zeg niet dat dat het wel of niet is is gewoon een peiling van jullie mening-
Mwa, ik vind het persoonlijk sowieso altijd netjes dat je niet aandringt, relatie of niet. Samenzijn betekent niet dat je lichaam vrij te gebruiken is door de ander, naar mijn mening dan (sommige geloven zouden anders zeggen)
Verkrachting zou ik het noemen als diegene zich echt op je forceert terwijl je duidelijk aangeeft het niet te willen. Sowieso als diegene op dat moment geen aandacht geeft aan jouw standpunt en naderhand ook niet zegt van hè dat was best kut van me.
Als je nee zegt en diegene wel nog even wanhopig aan je blijft zitten om jou opgewonden te krijgen, vind ik het voornamelijk kutgedrag, haha. Ik denk dat de lijn tussen aanranding en vervelen daar ook weer erg vaag is, want dat gedoe wordt binnen een relatie wel weer als "normaal" gezien.
Zelf zou ik zo'n iemand overigens wel een klap verkopen :')
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.