• Hallo lieve lezers en lezeressen,

    Mijn naam is Samira Huibregtse (Linkedin: https://www.linkedin.com/in/samira-huibregtse-359977120/) en voor een studieopdracht (derdejaars Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) ben ik op zoek naar schrijvers en lezers van zowel fanfictie als gewone fictie. Samen met mijn projectgroepje wil ik de waardering voor fanfictie verhogen en fanfictieschrijvers en fanfictielezers samenbrengen en daar heb ik jullie hulp bij nodig!

    Ik zoek respondenten voor de volgende data:
    - 10 oktober om 17:00
    - 13 oktober om 14:00
    - 17 oktober om 17:00

    Het is belangrijk dat je rond deze tijd in Amsterdam kan zijn!

    Ik hoop dat ik jullie goed genoeg heb kunnen informeren. Vragen kunnen hieronder gesteld worden. Als je je aan wilt melden, mail dan naar Samira.Huibregtse@hva.nl.




    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Het klinkt erg interessant, maar fysiek aanwezig moeten zijn in Amsterdam is nogal een obstakel voor mij, vrees ik. Ik hoop dat je mensen vindt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het klinkt erg interessant, maar fysiek aanwezig moeten zijn in Amsterdam is nogal een obstakel voor mij, vrees ik. Ik hoop dat je mensen vindt! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik behoor niet tot je doelgroep en in Amsterdam geraken zou me ook niet lukken. Maar succes, hopelijk komen er veel mensen!


    Ik wil een tuin vol egels