• Hey...
    Het is mijn ex weer. Hij stond weer aan mijn deur. Hij maakt me echt bang!! Hij zei dat hij maandag aan de bushalte zou staan, mij opwachten en dat hij me niet zomaar zou laten gaan!! Ik moet verdorie mijn broer meenemen naar de bushalte uit schrik dat hij me iets zou aandoen. En de politie doet er NIETS aan!! We hebben het ondertussen voor de 3de of 4de keer aangegeven en ze doen er iets mee!! Ik ben echt bang om naar school te gaan morgen!! Wat moet ik nu doen??
    Iemand een idee wat ik kan doen??

    Xx

    Edit: met zijn ouders praten heeft geen nut, hij woont namelijk alleen, zijn ouders wonen in Antwerpen en wij wonen allebei in Hasselt. Dusja, geen goede oplossing :S

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:39 ]

    Neem pepperspray of deo mee? Zie dat je je GSM bij hebt voor de zekerheid.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    dat is niet normaal!
    ik hep geen idee wat je eraan moet doen
    veel geluk en veel suc6


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hoezo doet die fucking politie er niks aan, that's damn insane. Kunnen jullie de ouders van die ex er niet bij betrekken, zeggen waar zijn zoon mee bezig is? En wellicht samen tot een oplossing komen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scandal schreef:
    Neem pepperspray of deo mee? Zie dat je je GSM bij hebt voor de zekerheid.

    En blijf het aangeven bij de politie. Misschien vonden ze dat je nog te weinig bewijs had, maar als hij door blijft gaan moeten ze toch wel inzien dat er wel degelijk iets aan de hand is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandal schreef:
    Neem pepperspray of deo mee? Zie dat je je GSM bij hebt voor de zekerheid.


    Nee geen pepperspray, je moet pleisterspray mee nemen. Dat doet veeeeel en veeeel meer pijn dan pepperspray. Wist je dat de politie geen pleisterspray mag gebruiken omdat dat te gevaarlijk en pijnlijk is. Maar oke anyway, praat met de ouders van je ex? Misschien kunnen zij iets voor je doen?


    Never wait for perfection, just make it.

    Dat meen je niet.. Waarom doet de fucking politie er niks aan?! Ik zou ze echt gaan aanklagen of wat dan ook.
    Zorg anders dat een van je ouders, of allebei je komen ophalen van school. Of laat je ouders praten met de ouders van je ex. Want dit kan echt niet langer zo doorgaan!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tanzdiktator schreef:
    Hoezo doet die fucking politie er niks aan, that's damn insane. Kunnen jullie de ouders van die ex er niet bij betrekken, zeggen waar zijn zoon mee bezig is? En wellicht samen tot een oplossing komen.

    Hij woont alleen,, hij woont niet meer bij zijn ouders, zijn ouders wonen in Antwerpen en wij allebei in Hasselt op 2 straten van elkaar :S

    Neem de telefoontjes op (3 keer 10 seconden lang), bewaar sms'jes en al die stuff. Print het uit en ga nog een keer met je ouders naar de politie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:47 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Scandal schreef:
    Neem pepperspray of deo mee? Zie dat je je GSM bij hebt voor de zekerheid.


    Life is a beautiful struggle

    tip:
    koop zoon groot zakmes bij zoon kampeer winkel en prik hem een paar keer in zn adamsappel

    CursedBanana schreef:
    tip:
    koop zoon groot zakmes bij zoon kampeer winkel en prik hem een paar keer in zn adamsappel

    Je mag het niet zelf uitlokken. Enkel dingen doen uit zelfverdediging, anders neemt de politie het verkeerd op.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg... Dangerous situation. Misschien wat zelfverdedigingsdingen leren?


    26 - 02 - '16

    Scary... Maar alles wat ik aan zou raden is hierboven al gezegd: pepperspray, ouders laten ophalen, enz.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    neem altijd lkkr en goed ruikende deo mee
    het doet pijn en het ruikt lkkr -maar nie voor die jongen en die geurtje blijft ook lang-^^


    Shoganai i ne~

    Ga op een vechtsport, neem altijd haarlak mee. En dan de goedkoopste, zit de meeste rotzooi in.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.