• Ik haat zwemmen, serieus bah. Wie nog meer? Wat is jullie 'naarste' zwem-ervaring. Mijne dat ik in een natuurplas met Scouting moest gaan zwemmen. Ik durfde niet ging uiteindelijk toch en flipte half in het water, was focking bang. Oh ja en ik ben vroeger een keer bijna verdronken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik durf niet in een natuurplas te zwemmen, die vissen zijn soms zo groot D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    Ik durf niet in een natuurplas te zwemmen, die vissen zijn soms zo groot D:


    Ja, dat durf ik dus ook niet. Die planten, het zand, de beesten en je kan niks zien D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik haat zwemmen, Kutzwemmen --'

    Ik haat zwemmen in de zee. Er lag een keer een soort touw van een boot. We waren best ver op zee, op een luchtbedje met me broer. Ik ging helemaal door het lint.


    Smile and live.

    Ik heb het uitgemaakt met mijn eerste vriendje in een zwembad en dat is nou niet echt een leuke ervaring. (cat)
    En ik heb een keer in de open zee gezwommen in Egypte en toen waren er overal kwallen die ik aanraakte met mijn voeten. Ze deden ons geen kwaad, maar alsnog. Ik ben gillend het water uitgegaan, bah. :x


    wth.

    Ik houd van zwemmen.
    Behalve in het kanaal, want toen ik dat ooit gedaan had, had ik overal een rode uitslag. En met overal bedoel ik ook echt overal.
    Zolang het water in het zwembad schoon is, is het oké
    & in de zee zwemmen is leeeuk.


    Alleen maar tranen van geluk

    D'aww Nikki in een scoutinguniform -hearteyes.
    En zwemmen is laaaaaaame'


    We're all mad here.

    Ik haat zwemmen. Ik word heel vaak onder geduwd en als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel. Ik zat ook eens vast onder water onder zo'n dikke mat waar allemaal mensen onder zaten, ik dacht echt dat ik dood ging. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    bijna verdronken.
    wat wel echt raar was toen is dat het lijkt alsof het in slowmotion gaat onderwater. dus toen ik onder water was hoorde ik alles in slowmotion en ik had ook het gevoel alsof ik daar veel langer onderwater was.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:11 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    bijna verdronken.
    wat wel echt raar was toen is dat het lijkt alsof het in slowmotion gaat onderwater. dus toen ik onder water was hoorde ik alles in slowmotion en ik had ook het gevoel alsof ik daar veel langer onderwater was.

    ja dat heb ik ook eens gehad. maar toen viel ik ergens van af x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb een paar rare dingen meegemaakt laten we zeggen, maar ik vind zwemmen nog steeds leuk ik weet niet het heeft iets was me aantrekt.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik haat het. Ik doe niet aan zwemmen, ben gek zeker 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik haat chloorwater, maar zwemmen in zee vindt ik soms wel leuk 8D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik doe wedstrijdzwemmen, haha.
    Kan zo snel niks bedenken.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Me naarste;; iemand wou me laten verdrinken, die drukte me heletijd onderwater.. Echt kut als je gwn niet weg kan o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you