• Nee, nee, deze keer geen kleed, maar wel iets anders.
    Namelijk Alice in Wonderland. Ja, pas op mijn achttiende, maar beter laat dan nooit. Ik heb het nooit gezien of gelezen en ik zag het staan in de boekhandel en ik dacht van: 'JA, DIT IS HET, KOM MAAR BIJ MAMA.' De winkelmevrouw dacht vast dat ik aan de drugs zat, maar dat maakt verder niet uit. EN HET IS ZO MOOI.




    En ik wil stiekem ook m'n pizzapyjamabroek showen, want hij blijft cool


    Oké, kusjes.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jaaa ik zag het op snap, echt super gaaf!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ohh, wat cool! Die zijkant is ook echt gaaf. De pyjamabroek ook B)

    (KUSJES)


    Caution first, always.

    Oh gaaaaf!


    And then we'll see it.

    Mijn zus heeft dat boek ook. Is echt een gaaf boek (:


    26 - 02 - '16

    Oehh, die ziet er echt supermooi uit! En de pyjamabroek is ook heel fancy hehe


    chaos makes the muse

    Deze is PRACHTIG


    --

    Oh, zo gaaf, ziet er echt mooi uit. Ik zou waarschijnlijk ook meteen verliefd zijn daarop.

    Die broek is wel echt leven though. Waar heb je die vandaan? :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Snart schreef:
    Oh, zo gaaf, ziet er echt mooi uit. Ik zou waarschijnlijk ook meteen verliefd zijn daarop.

    Die broek is wel echt leven though. Waar heb je die vandaan? :Y)


    Ik had tien seconden daarvoor geroepen: 'ugh, er is hier echt helemaal NIETS leuk!' en toen zag ik dit staan en was ik inderdaad opslag verliefd hahaha

    Ik heb vorig jaar een keer in een opwelling een pizzapyjama-setje gekocht bij de H&M. Nog steeds geen spijt van gehad hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    DIE PYJAMA OMG
    Boek is cuwl, MAAR DIE PYJAMA


    Deep inside, I've never felt alive

    McNuggets schreef:
    (...)

    Ik had tien seconden daarvoor geroepen: 'ugh, er is hier echt helemaal NIETS leuk!' en toen zag ik dit staan en was ik inderdaad opslag verliefd hahaha

    Ik heb vorig jaar een keer in een opwelling een pizzapyjama-setje gekocht bij de H&M. Nog steeds geen spijt van gehad hehe


    Ah damn, dan zullen ze 'm nu wel niet meer hebben. Sad. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I like your pants :Y) Alice in Wonderland is echt een super verhaal!

    Wow, dat is echt supergaaf! Wees er zuinig op 😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oehhh yash! Dejavu naar toen ik Peter Pan ging kopen haha (want Alice stond al sinds mijn derde in mijn vaders boekenkast dus die hoefde ik niet te halen)
    Veel lees plezier, het is het namelijk echt waard ^^


    obsessive rage

    Dat boek vind ik echt cool! (die broek ook trouwens ;')) Waar heb je het gekocht? (dat boek bedoel ik ^^)

    Executie schreef:
    Dat boek vind ik echt cool! (die broek ook trouwens ;')) Waar heb je het gekocht? (dat boek bedoel ik ^^)


    Thanks! Het boek kun je eigenlijk in elke boekwinkel wel kopen en anders op bol.com


    look at the stars, look how they shine for you;