• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ikwordgekikwordgekikwordgek


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Haha fuck you Ajax.


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    Haha fuck you Ajax.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Verveel meeeeeee


    16 - 09 - '17

    goud schreef:
    (...)

    volgens mij is het iets met de normaalverdeling van gauss (zo met mu en sigma)


    Firgun schreef:
    (...)

    en met een z-score en zo
    normalcdf en normalpdf, was het dat niet? (nerd)


    Mooie pogingen maar de maximale likelihood kan je op eender welke verdeling toepassen! (: Voor de rest bespaar ik het jullie haha. (En mezelf want het is bedtijd wiii)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Soms heb ik echt het gevoel dat het haar niks boeit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    Soms heb ik echt het gevoel dat het haar niks boeit...


    Over wie heb je het?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Jongens, hoe is het al tien jaar geleden dat PotC 3 uitkwam ;__;


    Caution first, always.

    Oh please, be the awesome teacher I already think you are. You don't wanna know how much time I put in this. I had to remake it in two hours and I did it in two hours and 15 minutes, so spare me. Please.
    This movie wasn't even worth my time on deadline night. Why do I do this to me?


    Mhm?

    Soms wil ik gewoon even binnenstebuiten worden gekeerd.


    Geloof niet alles wat je denkt

    waarom kan ik het perfecte liedje voor mijn stomme ship niet vinden?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Serieus, mensen krijgen het voor elkaar om zelfs deze avond voor me te verpesten...


    Do I look like Mother Teresa?

    En dan alle schuld in mijn schoenen schuiven? Je kan ook ff een keer via mijn kant kijken, lul...


    Do I look like Mother Teresa?

    Het is niet meer dan logisch dat ik elke dag meer en meer depressief word. Toch wil ik er graag vanaf zijn, op welke manier dan ook...

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 1:57 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ergens heeft het vast iets ironisch dat ik me nooit eenzaam voel door stiltes of door daadwerkelijk in mijn eentje te zijn, maar altijd door korte, ongeïnteresseerde antwoorden (of dingen die in mijn hoofd zo overkomen). Op sommige dagen zou ik me waarschijnlijk daadwerkelijk minder eenzaam voelen als ik me volledig zou isoleren van de wereld, en ik geloof niet dat dat een goede gedachte is, maar ugh, sociale interactie. Mensen verdienen sowieso zo vaak beter dan mijn rare pogingen.

    (Oftewel: deel zoveel van "Inge ligt wakker van nare rotgevoelens over wat waarschijnlijk een stom misverstand met familie was dat haar brein nogal uit proportie besloot te blazen")


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan