• Heeeeii allemaal..

    Ik heb Rollen nodig voor mijn New Story.
    Het moet spannend & lief blijven.

    Hier regels wat je erin moet zetten:
    -Hele naam.
    -Bijnamen
    -Karakter
    -Foto of meer foto's
    -Extra's

    Heeft zij of hij een vriendje of vriendinnetje + naam erin!

    xxx My

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja ik wil graag, een meiden verhaal. Met vriendinnen, en boyfriends.. En vervelende ouders..
    (A)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:24 ]

    naam: Abraham Jozef Kwak
    bijnaam: SNAILMAN
    karakter: AJK is heeeeel rustig en langzaam. Maar hij heeft een geheim. Stiekem is hij SNAILMAN! En snachts gaat hij de straten op en bedelft criminelen onder het slakkenslijm. Als hij ze in kan halen. Overdag is hij leraar biologie. Hij is een beetje slijmerig.


    extras: Hij is geen lid van de vakbond voor superhelden omdat hij falikant faalde voor de verassend vredige vaartest

    Maar srsly, staat in het verkeerde forum, dit moet naar story problemen. Tenzij het een rpg word, maar je noemt het een storie 'hm


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    Maar srsly, staat in het verkeerde forum, dit moet naar story problemen. Tenzij het een rpg word, maar je noemt het een storie 'hm

    Rollen verdeling, Alwup(cat).
    *gaat melden*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainbowDash schreef:
    naam: Abraham Jozef Kwak
    bijnaam: SNAILMAN
    karakter: AJK is heeeeel rustig en langzaam. Maar hij heeft een geheim. Stiekem is hij SNAILMAN! En snachts gaat hij de straten op en bedelft criminelen onder het slakkenslijm. Als hij ze in kan halen. Overdag is hij leraar biologie. Hij is een beetje slijmerig.


    extras: Hij is geen lid van de vakbond voor superhelden omdat hij falikant faalde voor de verassend vredige vaartest

    Maar srsly, staat in het verkeerde forum, dit moet naar story problemen. Tenzij het een rpg word, maar je noemt het een storie 'hm


    Omg, hahaha Snailman xD


    Happy Birthday my Potter!

    > verplaatst =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mag ik je trouwens een tip geven?
    Wanneer je vraagt om rollen in te vullen, kan je er beter bijzetten wat voor rollen en wat voor een verhaal het is enzo. Alwin komt nu namelijk bijvoorbeeld aan met een snailman (het blijft geniaal), terwijl jij misschien eerder op zoek bent naar vrienden van de hoofdpersoon/random kinderen/gewone leraren/ouders/bouwvakkers/enz.


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha geniaaal..

    Naam: Skyler McCoy
    Leeftijd: 16
    Bijnamen: Sky, Blue
    Karakter: Ik kom altijd onschuldiger over dan ik ben. Ik weet meestal geen uitlaatklep voor mijn gevoelens en huil op random momenten. Als ik me alleen voel ga ik zielige liedjes zingen in een klein hoekje en ik zing mezelf ook altijd in slaap. Ik wil graag aardig gevonden worden en wat mensen van mij vinden trekt me heel erg aan. Ik heb verlangens naar een vriendje, sinds ik er nog nooit 1 heb gehad en soms komt het door die verlangens dat er slechte dingen gebeuren. Ik heb een trauma aan jongens die me aanraken, vanwege wat er gebeurt is in het verleden. Verder ben ik een typje dat zich vaak dom voordoet, zodat mensen om me lachen. Ik ben ook altijd één van de gekste en grappigste geweest van mijn vriendinnen groepje. Ik ben snel verliefd en mega naïf. En ik kan er niet tegen als mensen vinden dat ik me aanstel of als en misverstanden zijn. Ik doe alles voor de mensen van wie ik hou. Ik breng mijn vriendinnen thuis na school, al stormt het. Mijn vriendinnen zijn alles voor me. Op school en thuis doe ik me meestal blijer voor dan ik ben, als ik me slecht voel. Er gebeuren altijd slechte dingen met me. Verder hou ik heel veel van mode, maar dan wel in mijn eigen stijl.
    Foto:


    Extra: Mijn vader woont in Spanje en ik ken hem nauwelijks. Ik heb hem ooit gezien toen ik klein was, maar dat kan ik me allang niet meer herinneren. Mijn moeder heeft veel over hem vertelt. Dat hij een vreselijke man was die haar alleen maar mishandelde voor de ogen van mijn zussen. Mijn vader wou mij niet en heeft mij geprobeerd te vermoorden, toen ik nog bij mijn moeder in de buik zat. Mijn moeder heeft mijn zussen meegenomen en is daarna gevlucht van Japan naar >Waar dit verhaal zich afspeelt<. Ik werd in >Waar dit verhaal zich afspeelt< geboren. Daar heb ik een stiefvader gehad, maar toen ik 6 gingen ze weer scheiden. Met mijn zussen heb ik niet zo'n goede band, want ze zijn allemaal veel ouder dan me.

    Okee mogen er nog meer Rollen komen? X...

    -Hele naam. Jessica Florrens
    -Bijnamen Jezz, jessi
    -Karakter stoer, lief, behulpzaam, humoristich en heeft een moord op haar geweten
    -Foto of meer foto's


    -Extra's draagt donkere make up en heeft een kat met de naam Wilfred

    single en zoekend


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    -Hele naam: Dante Stefano Marino
    -Bijnamen: *geen*
    -leeftijd: 17
    -Karakter: Nogal sceptisch. Hij is bezorgd en beschermend en erg realistisch. Hij is niet bepaald naïef en zoekt heel snel iets ergens achter. Hij heeft meestal een norse blik op zijn gezicht. Hij is wel lief, maar maakt zich gewoon snel bezorgd. Hij beschermd altijd de mensen om wie hij geeft.
    -Foto of meer foto's:


    -Extra's: Hij is groot en erg sterk. Hij is erg beschermend naar zijn vriendin Mayka.

    -Hele naam: Mayka Jennifer Brands
    -Bijnamen: Maymay, soms Jenny
    -leeftijd: 16
    -Karakter: Mayka is een verlegen, onzeker en afhankelijk meisje. Ze is snel angstig en heeft iemand nodig die haar beschermd. Ze is erg lief en helpt anderen graag, maar voor sommige mensen komt ze nogal afstandelijk over, omdat ze zo verlegen is. Als je haar eenmaal goed kent, merk je dat ze een goed gevoel voor humor heeft.
    -Foto of meer foto's:


    -Extra's: Ze houdt erg van schrijven. Ze is hier erg goed in. Ze heeft een relatie met Dante. Haar ouders verwachten veel van haar en zetten haar erg onder druk.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 19:18 ]


    To live is to fight ~ Shinku