• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Reigns schreef:
    Ok, nu begin ik toch zenuwen te krijgen. Ik hoop dat ik door ga zijn! DUIMEN!


    Ik kruis mijn vingers voor je!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik weet niet wat ik van deze droom moet vinden. Dr was een diner bij iemand en ik zou niet weten wie. Kennelijk had ik t net uitgemaakt met mn ex maar dat wist nog niemand. En hij was er nog bij ook ofseu. Ook mn ouders niet die erbij waren, maar volgens mij hadden ze een vermoeden. En een gozer die veel weg had van Channing Tatum wilde graag een relatie met me en ik zei nee terwijl ik het eigenlijk wel graag wilde. En ik deed dus maar stom tegen hem en ging hem uit de weg. En ik wilde een vriendin vertellen via messenger wat er aan de hand was en toen werd ik wakker. O.o
    Waarom deed ik zo stom in mn droom tegen een gozer die eruit leek als Channing Tatum en heel lief wilde zijn? D: oh en om de vage reden wist ik dat hij 28 was, lol.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Ik weet niet wat ik van deze droom moet vinden. Dr was een diner bij iemand en ik zou niet weten wie. Kennelijk had ik t net uitgemaakt met mn ex maar dat wist nog niemand. En hij was er nog bij ook ofseu. Ook mn ouders niet die erbij waren, maar volgens mij hadden ze een vermoeden. En een gozer die veel weg had van Channing Tatum wilde graag een relatie met me en ik zei nee terwijl ik het eigenlijk wel graag wilde. En ik deed dus maar stom tegen hem en ging hem uit de weg. En ik wilde een vriendin vertellen via messenger wat er aan de hand was en toen werd ik wakker. O.o
    Waarom deed ik zo stom in mn droom tegen een gozer die eruit leek als Channing Tatum en heel lief wilde zijn? D: oh en om de vage reden wist ik dat hij 28 was, lol.


    Eén woord: lozer.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Fidget spinner nails.

    I´m out. Misschien is er een leuke kolonie pinguìns die me wil opnemen maar I´m out.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Evaethas schreef:
    (...)

    Eén woord: lozer.


    De Channing Tatum lookalike? Of ik dat ik zo'n rare droom had? x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Ennn moet me wel zorgen maken. Over uurtje huisarts hellup. Ik dacht dat dit allemaal voorbij was.


    The truth is out there.


    She's imperfect but she tries

    Weps.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ´Arme Ariana, hoe kon iemand haar dit aan doen?'
    Met alle respect want dit moet verschrikkelijk voor haar zijn, maar hoe kon iemand dit die kinderen aan doen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    al die mensen die signs met i love mcr omhoog houden en ik me iedere keer afvragen wat my chemical romance hiermee te maken heeft


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    al die mensen die signs met i love mcr omhoog houden en ik me iedere keer afvragen wat my chemical romance hiermee te maken heeft

    oh god ja, so confusing. is blijkbaar afkorting voor Manchester haaah shit, ik blijf het als my chemical romance lezen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I could not care less


    kindness is never a burden.

    Ripley schreef:
    (...)

    Wakey wakey eggs and bakey Bryan. All for a good cause. :')


    Ja als ik vrijdag mn salaris zie, weet ik weer aaar ik het voor doe xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik weet niet zeker of ik wel of niet moet ingrijpen...


    At the end we're all cursed

    Niet alweer, argh


    i wanna die with you once or twice.