• Ja wij hebben dus a.s. vrijdag een soort quiz, en ik wil daar dus absoluut niet aan meedoen. Maar iemand uit de klas riep dus mijn naam, toen we een kandidaat voor literatuur nodig hadden, [waar ik heel slecht in ben, overigens] en toen schreef zij mijn naam dus op. [Ja, het is een vrouw.]
    Dus ik zei zo: "Ja maar ik wil helemaal niet, en ik kan dit helemaal niet!" En zij zei "Pech."
    Nou lekker dan :S


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mygod >.<' Naaiend o.x


    Mew <3

    Gewoon niet gaan. Niemand kan jou verplichtne daar naartoe te gaan.
    Recht op vrije wil remember?


    What's wrong whit loving someone?

    x'D

    Ya, das wel waar wat iPod zegt.^^


    Hey love.

    Maar ik moet >.<
    Daarvoor moeten we namelijk ook nog eens 'optreden' -_-
    En het is verplicht :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn mentor van vorig jaar wat nog leuker, de hele klas was boos op mij plus twee vriendinnen, en volgens hem kwam dat omdat wij alternatief waren. =D


    blame the bully.

    Mijn mentor van vorig jaar wat nog leuker, de hele klas was boos op mij plus twee vriendinnen, en volgens hem kwam dat omdat wij alternatief waren. =D

    Jeez, wat een dork >.<


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wat stom van die mentor van je!! Je staat dan ook nog eens voor schud in de klas, ik heb dan niet egt meer ut ideej dat je haar dan kan vertrouwenn//..,,


    --

    Mijn mentor van vorig jaar wat nog leuker, de hele klas was boos op mij plus twee vriendinnen, en volgens hem kwam dat omdat wij alternatief waren. =D

    Lekker is dat. Gelukkig heb ik dat niet maar onze mentor vind ik ook drie keer niks. Mijn vorige mentor was echt onvergetelijk, Kokkelkoren heet hij [ja, aparte naam. Dacht ik in de eerste ook maar het wen]. Wij hadden zo'n lol toen. Topmentor. Topklas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat stom van die mentor van je!! Je staat dan ook nog eens voor schud in de klas, ik heb dan niet egt meer ut ideej dat je haar dan kan vertrouwenn//..,,

    Het is voor het hele leerjaar waar ik in zit :']
    Ik kan me dus de rest van het jaar niet meer vertonen >.<
    Owja, en er komen foto's op de school website --'


    all I want for christmas is a girlfriend