• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kill me plz.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Choctaw schreef:
    Deze vroegte zou verboden moeten worden -_- ....


    Wakey wakey eggs and bakey Bryan. All for a good cause. :')


    The truth is out there.

    Evaethas schreef:
    (...)

    Wat niet?


    Dat men zich verveelt op deze site. Zoveel stories om te lezen, zoveel om op te reageren, zoveel mogelijkheden om dingen te maken, etc. Er worden echt originele dingen gemaakt en bedacht! En ik snap ook niet waar sommige negativiteit vandaan komt. Tot nu toe zie ik allemaal hele aardige veel te onzekere mensen hier die elkaar graag helpen. Misschien ben ik wel gewoon heel naïef of zo of heb ik iets gemist, maar ik vind de sfeer hier op het moment meer dan prima en zie heel veel originaliteit en creativiteit. Niet negatief bedoeld naar mensen die het wel zo vervelend ervaren hier natuurlijk. Ik zie het zelf gewoon niet helemaal en dat kan compleet aan mij liggen.


    At the end we're all cursed

    Pls don't give that llama her drama


    She's imperfect but she tries

    Delphini schreef:
    (...)

    Dat men zich verveelt op deze site. Zoveel stories om te lezen, zoveel om op te reageren, zoveel mogelijkheden om dingen te maken, etc. Er worden echt originele dingen gemaakt en bedacht! En ik snap ook niet waar sommige negativiteit vandaan komt. Tot nu toe zie ik allemaal hele aardige veel te onzekere mensen hier die elkaar graag helpen. Misschien ben ik wel gewoon heel naïef of zo of heb ik iets gemist, maar ik vind de sfeer hier op het moment meer dan prima en zie heel veel originaliteit en creativiteit. Niet negatief bedoeld naar mensen die het wel zo vervelend ervaren hier natuurlijk. Ik zie het zelf gewoon niet helemaal en dat kan compleet aan mij liggen.


    Ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik vind het zelf gewoon spijtig dat écht goede en originele verhalen vele minder worden gelezen dan gemakkelijke, luchtige verhaaltjes. Dat is natuurlijk wel logisch, maar spijtig.

    En ik vind ook dat mensen weer wat vrijer moeten kunnen zijn op op het forum te plaatsen wat ze willen. Er mogen wel meer topics, vind ik zelf.
    Dat je hier niets kan doen, dat zeg ik dan ook weer niet.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Noodles en TED talks. I like.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik vind het zelf gewoon spijtig dat écht goede en originele verhalen vele minder worden gelezen dan gemakkelijke, luchtige verhaaltjes. Dat is natuurlijk wel logisch, maar spijtig.

    En ik vind ook dat mensen weer wat vrijer moeten kunnen zijn op op het forum te plaatsen wat ze willen. Er mogen wel meer topics, vind ik zelf.
    Dat je hier niets kan doen, dat zeg ik dan ook weer niet.


    Misschien moeten we een groot originele verhalen topic maken, zodat er meer aandacht voor komt? Dat zou misschien helpen.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Misschien moeten we een groot originele verhalen topic maken, zodat er meer aandacht voor komt? Dat zou misschien helpen.


    Hahaha, wel ja, maar dan is de vraag natuurlijk wát de originele verhalen zijn. En als iemands verhaal er dan niet bijhoort voelt die persoon zich misschien beledigd.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dan heb je je boeken ingeleverd, maar moet je vanmiddag nog wel een examen maken, lol


    That is a perfect copy of reality.

    Evaethas schreef:
    (...)

    Hahaha, wel ja, maar dan is de vraag natuurlijk wát de originele verhalen zijn. En als iemands verhaal er dan niet bijhoort voelt die persoon zich misschien beledigd.


    Als je het openstelt voor verhalen opgegeven door lezers én schrijvers met een optie "wat is er zo leuk en anders aan dit verhaal" en daar dan een soort grote lijst van maakt met kleine reviews van lezers onder spoilers zou er geen probleem kunnen ontstaan denk ik toch? Dan kan iedereen zelf in de beschrijving zien of die vorm van originaliteit hem/haar aantrekt.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Als je het openstelt voor verhalen opgegeven door lezers én schrijvers met een optie "wat is er zo leuk en anders aan dit verhaal" en daar dan een soort grote lijst van maakt met kleine reviews van lezers onder spoilers zou er geen probleem kunnen ontstaan denk ik toch? Dan kan iedereen zelf in de beschrijving zien of die vorm van originaliteit hem/haar aantrekt.


    Mm ja, klinkt wel als een idee.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ughhhh. Ik heb zo'n last van mijn rug. Moet ik me zorgen maken? Idk. Help.


    The truth is out there.

    Ok, nu begin ik toch zenuwen te krijgen. Ik hoop dat ik door ga zijn! DUIMEN!


    16 - 09 - '17

    Ripley schreef:
    Ughhhh. Ik heb zo'n last van mijn rug. Moet ik me zorgen maken? Idk. Help.


    Waar?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik had net een discussie met iemand. Iemand waar ik altijd zo goed mee kon praten. Gewoon onzinnige dingen zeggen, chatten de hele dag door. Nu begon hij me al een tijdje te negeren, en ik ben kwaad geworden. Eindelijk heeft hij gereageerd op mijn 'klacht' over hoe hij me negeert. Blijkt dat hij onze gesprekken beu was. Het was altijd hetzelfde.

    Hij zei nooit iets. (daarover)

    En op een of andere manier voel ik me nu zo eentonig, opdringerig en saai. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dit is zo rot en raar en och god wat wou ik dat het anders was gelopen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 12:43 ]


    Geloof niet alles wat je denkt