• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Update??? Het is half zes, ik ben aan het ontbijten, ik heb zo'n twee uur geslapen (van negen tot elf, nota bene) en ik voel me oprecht tien keer wakkerder dan normaal gesproken wanneer ik wakker word rond een uur of twaalf 's middags


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben al bijna een uur wakker terwijl de rest van het huishouden dat pas over ruim drie uur zal zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    hoi, ik verveel me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    4 uur geslapen vannacht en nu zit er bij als een zombie. Ik blijf maar huilen. :W


    Danmarks Dynamite.

    I gotta study, I gotta write, I gotta do some other stuff, BUT AT LEAST I DO NOT HAVE TO FINISH A TASK
    cries


    Mhm?

    Ik weet ook wel dat het in het gros van het gevallen zo is, maar toch erger ik me eraan dat dit boek ervan uitgaat dat de vrouw altijd de alimentatiebehoeftige is. Ugh.


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    Ik weet ook wel dat het in het gros van het gevallen zo is, maar toch erger ik me eraan dat dit boek ervan uitgaat dat de vrouw altijd de alimentatiebehoeftige is. Ugh.


    Alimentatie is niet voor degenen die het minste geld hebben, het is voor de ouder waarbij het kind inwoont en die dus het meeste moet betalen (: Tenzij je dat al wist en dus verveeld zit dat het meestal mannen zijn die benadeeld worden in scheidingszaken. Dan heb ik niets gezegd.


    Mhm?

    Zwembad of niet?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Zwembad of niet?


    Zwembad.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Reigns schreef:
    Zwembad of niet?


    Zwembad en ik kom mezelf dan even uitnodigen c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Reigns schreef:
    Zwembad of niet?


    Duh. Zwembad.
    (Ik ben die van mij al aan het opzetten)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tamatoa schreef:
    (...)

    Alimentatie is niet voor degenen die het minste geld hebben, het is voor de ouder waarbij het kind inwoont en die dus het meeste moet betalen (: Tenzij je dat al wist en dus verveeld zit dat het meestal mannen zijn die benadeeld worden in scheidingszaken. Dan heb ik niets gezegd.
    Het gaat niet over kinderalimentatie, though, haha. De rechter kan ten laste van de ene echtgenoot een uitkering tot levensonderhoud opleggen indien de ander onvoldoende inkomsten tot zijn levensonderhoud heeft en deze ook niet in redelijkheid kan verwerven. En dat wordt dan weer door een x aantal omstandigheden bepaald, maar komt neer op het vaststellen van de behoefte, behoeftigheid en draagkracht en ik vind het anno 2017 nogal lomp dat automatisch wordt aangenomen dat de man de rol van de alimentatieplichtige vervult en de vrouw die van de alimentatiebehoeftige.


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    (...)Het gaat niet over kinderalimentatie, though, haha. De rechter kan ten laste van de ene echtgenoot een uitkering tot levensonderhoud opleggen indien de ander onvoldoende inkomsten tot zijn levensonderhoud heeft en deze ook niet in redelijkheid kan verwerven. En dat wordt dan weer door een x aantal omstandigheden bepaald, maar komt neer op het vaststellen van de behoefte, behoeftigheid en draagkracht en ik vind het anno 2017 nogal lomp dat automatisch wordt aangenomen dat de man de rol van de alimentatieplichtige vervult en de vrouw die van de alimentatiebehoeftige.


    Ja, ik vind het ook ongelofelijk raar...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wanneer de trein vanuit Groningen maar vier delen had terwijl deze propvol zat, terwijl de trein vanuit Amsterdam tien delen heeft en lang niet vol zit. Schiet mij maar lek, NS.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sluggyhorn schreef:
    (...)Het gaat niet over kinderalimentatie, though, haha. De rechter kan ten laste van de ene echtgenoot een uitkering tot levensonderhoud opleggen indien de ander onvoldoende inkomsten tot zijn levensonderhoud heeft en deze ook niet in redelijkheid kan verwerven. En dat wordt dan weer door een x aantal omstandigheden bepaald, maar komt neer op het vaststellen van de behoefte, behoeftigheid en draagkracht en ik vind het anno 2017 nogal lomp dat automatisch wordt aangenomen dat de man de rol van de alimentatieplichtige vervult en de vrouw die van de alimentatiebehoeftige.




    Aaah, mijn excuses dan, om me te moeien (:
    Ik snap je verontwaardiging en ik deel die ook, alhoewel het ergens ook wel logisch is, aangezien vrouwen ook nu nog minder verdienen dan mannen. Maar toegegeven, in verhalen en dergelijke zou het omgekeerde best wel eens verfrissend en hoopgevend zijn.


    Mhm?