• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Patholoog schreef:
    Wtf is er mis met je? Je wilt een vriendin, als in lief, om mee te smoochen. Je wilt de jongen die je op de trein bent tegengekomen zo'n krap jaar geleden. Je vindt die ene jongen wel leuk, maar je ziet niets in hem, waarom vind je hem dan leuk? En ondertussen ben je totaal niet iemand die van die naar die verliefd wordt, en ben je best happy single. Maar je wilt wel graag een lief. maar je wilt single blijven. maar toch wil je een lief. WHAT THE FUCK? Sort it out, will yeh. It's bloody annoying.


    Dit past precies :O wtf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké aardig doen tegen iemand omdat niemand dat doet en je het sneu vindt dat niemand m een kans geeft is geen goed plan. Don't do it. Blijkbaar is dat de manier om vervolgens gestalkt te worden.


    At the end we're all cursed

    Statistiek heeft geen geheimen meer voor mij, yess. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Statistiek heeft geen geheimen meer voor mij, yess. (nerd)


    Heejooo!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schandalig aan het genieten van het feit dat Ajax achter staat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ledecky schreef:
    Statistiek heeft geen geheimen meer voor mij, yess. (nerd)


    Nu rest de vraag of jij nog geheimen hebt voor statistiek...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fresco schreef:
    Schandalig aan het genieten van het feit dat Ajax achter staat.


    Lol same, mijn ex is waarschijnlijk ergens boos en verdrietig aan het zijn en dat maakt mij blij hahahaha ;$


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ik wil weten hoeveel ik heb voor mijn wiskundeexamen (krul)

    AARDRIJKSKUNDE HERE I COME over vijf weken MAAR JA RIP ik heb ook gewoon nog mijn normale gewone examens op school


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voldymort schreef:
    (...)

    Nu rest de vraag of jij nog geheimen hebt voor statistiek...


    Aha! Misschien spreken we binnenkort niet meer van de maximale likelihood, maar van de Melissa likelihood. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sempre schreef:
    (...)

    Lol same, mijn ex is waarschijnlijk ergens boos en verdrietig aan het zijn en dat maakt mij blij hahahaha ;$


    Hahahaha yesss, lekker voor hem.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ledecky schreef:
    (...)

    Aha! Misschien spreken we binnenkort niet meer van de maximale likelihood, maar van de Melissa likelihood. (wbw)


    Oh, damn. (heeft geen idee waar het over gaat maar dat zeggen we niet) (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    (...)

    Oh, damn. (heeft geen idee waar het over gaat maar dat zeggen we niet) (wbw)


    volgens mij is het iets met de normaalverdeling van gauss (zo met mu en sigma)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    volgens mij is het iets met de normaalverdeling van gauss (zo met mu en sigma)


    Dat ken ik dan weer wel. Soort van. Throwback Wednesday Thursday naar wiskunde D twee of drie jaar geleden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeegh ik haat verkouden zijn zo erg like fuck offf


    — Inner peace, it's hard to find. —

    goud schreef:
    (...)

    volgens mij is het iets met de normaalverdeling van gauss (zo met mu en sigma)


    en met een z-score en zo
    normalcdf en normalpdf, was het dat niet? (nerd)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried