• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuuuuckkk
    nog maar 3 procent en ik moet nog minimaal twee uur shitttt.
    bovendien barst ik van de vragen maar kan ik er geen stellen want geen van die ouders geeft antwoord en ik heb een lader nodig helup me pls


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA
    10+ for you (kudo)


    Danku, danku. _O_

    ~
    The Incredible Dr. Pol is altijd heel interessant om te kijken. Maar soms kijk ik toch wel even weg. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Guess what??? I haven't done S H I T yet.



    Oh, let me know, do I suffocate or let go?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 20:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Losgeld schreef:
    Fuuuuckkk
    nog maar 3 procent en ik moet nog minimaal twee uur shitttt.
    bovendien barst ik van de vragen maar kan ik er geen stellen want geen van die ouders geeft antwoord en ik heb een lader nodig helup me pls


    Ah lol mijn telefoon is echt Voldemort. Ondertussen haast een uur verder en hij leeft nog steeds. gek ding

    [edit] nevermind officially deaad as a dead thing

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 21:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En hij was er weer. Hij kan niet wegblijven. Bah. Ik voel me totaal niet veilig als ik langs hem en zijn vrienden moet lopen als ik alleen over straat loop. Ik ben dan wel vlakbij huis en er wonen genoeg mensen in de buurt, maar god weet wat hij allemaal naar binnen werkt en ik heb enkele keren 's nachts zijn boze buien meegemaakt. Het pleinverbod is niet meer van kracht dus kan de politie niks doen. Damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    even uitzoeken hoe ik morgen überhaupt in brussel raak want nEE IK KAN BRUSSEL NIET MIJDEN STOMME MEDIA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eigenlijk vraag ik me af wat ik nog beteken voor mijn ouders. Ze zeggen dat ik het mag zeggen als ik met iets zit, maar als ik het deel luisteren ze niet eens. Waarna ze pissig zijn dat ik geïrriteerd ben en even tijd voor mezelf wil. Ze zijn alleen maar met zichzelf bezig en volgens mij geven ze meer om de hond dan om mij :')


    26 - 02 - '16

    Oke maar deze verkoudheid slaat nergens op?

    + Het is nog maar afwachten wie van mijn familie een cadeautje voor me heeft gekocht enofze het uberhaupt wel weten dat ik vrijdag jarig ben?
    oh well
    een felicitatie en een fijne dag zou al genoeg zijn maar wellicht zal dat teveel zijn. verwacht niet veel na de vorige jaren.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    goud schreef:
    (...)

    lol I dont wanna waste my time trying to find him
    I dont wanna waste my time at all I NEED MY TIME BECAUSE MATH EXAM


    Good luck with your exam 🍀


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik haat iMessage...


    Caution first, always.

    Verdi schreef:
    (...)

    Good luck with your exam 🍀


    thanks c;

    QING GA SLAPEN NU

    ha brein nee ik kan niet slapen want jij kan niet stoppen met me wakker te houden

    IK DOE TOCH NIKS

    jawel ga in slaapmodus dan kan qing ook slapen

    Ok mAAR EERST NOG WAT PIEKEREN HA

    *zucht*

    story of my life ahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yes want waarom zou ik eens een nachtje normaal kunnen slapen zonder die vreselijke gedachtes?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh
    Y U DO DIS?
    Laat er ook alsjeblief niet weer een bommelding zijn in M., cuz ik moet echt mijn laatste taak nog bespreken.
    De vorige waren allemaal nep, dus het is niet dat ik mijn taak en school boven mensenlevens stel.
    Behalve dan mijn eigen leven, cuz rip me


    Mhm?

    Wanneer je vriend zegt dat hij je wilt trouwen, maar hij er nog mee bezig is. Aaw


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij ben ik wanhopig om iemand te vinden. Een lief/vriend (wat jij duidelijk vindt in jouw dialect) te vinden. Ik verlang zo hard om vastgepakt te worden, naar geluisterd te worden, naar iemand te luisteren,...
    Natuurlijk zijn er zo oneindig veel gedachten van ontelbaar veel mensen, maar ik moet het gewoon kwijt.
    Het is frustrerend, omdat ik weet dat het moment waar ik naar verlang nog zo ver van me vandaan ligt.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 1:00 ]


    Geloof niet alles wat je denkt