• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    Oeeh whyy oeeh whaay oeeh why


    hoi

    Jammer schreef:
    (...)

    Ik hou niet van rijm, of het moet toeval zijm.
    eenofanderedichterheeftdatooitgezegdendestijdsvondikdatheelgrappig.
    [/quote

    omg HAHHAHAH ik had het eerst niet door maar ik heb luidop gelachen en oh god :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DeMolOpdr5TeamB schreef:
    Oeeh whyy oeeh whaay oeeh why


    straks krijgen we een ban aahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hallo mensen van de wereld hoe kan ik stoppen met vervelend zijn

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 0:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Duckling schreef:

    Jammer schreef:
    (...)

    omg HAHHAHAH ik had het eerst niet door maar ik heb luidop gelachen en oh god :'D


    Het is zo flauw en daarom zo erg perfect <3

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 0:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    hallo mensen van de wereld hoe kan ik stoppen met vervelend zijn


    try to be qing

    oh wait nvm

    ik houd van flauwe pun jokes want die zijn altijd perfect


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    try to be qing

    oh wait nvm

    ik houd van flauwe pun jokes want die zijn altijd perfect


    you made me laugh out loud
    the last time i laughed out loud was in eighteen forty three
    (fish)


    Tijd voor koffie.

    I am so dissatisfied with myself atm.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als de buikpijn weg kon gaan, zou dat zeer fijn zijn.

    Mijn vader is net geland in Amerika, mijn zusje is over een paar uur in Disneyland Parijs en ik zit hier op bed een rijstwafel te eten, precies waar ik al de hele dag zit. Als ik een vogelsoort was zou het de huismus zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    👏🏼 Steek 👏🏼 Me 👏🏼 Neer 👏🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieve school,

    Waarom is onze lunchpauze morgen van 9:00 tot 10:00 en dan verder tot 14:45 geen pauze meer? Ik weet niet hoor, maar een pauze zo nu en dan zou fijn zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben een beetje bang dat ik iets oploop nu alle bacteriën in mijn lichaam dood zijn/zich niet kunnen vermenigvuldigen. En ik denk ook de goede bacteriën.

    / ik wil zo graag de hele digimon serie weer kijken, maar ik wil ook gamen de hele dag... ugh, dilemma's.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 8:43 ]

    oooooh myyy God. Waarom zit er zout en peper in iedere fucking tasty video. Djeez, is dat een pleister voor de slechte recepten dat ze tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Woooh, kaartjes voor Jochem Myjer weten te bemachtigen. *O*