• Helleu. ='3
    Ik ga een muziekspreekbeurt (YAY!) over Tokio Hotel houden. :'DD [/hoe kan het ook anders. 8DD]
    Ik moet hem 24 aug. doen, en hebben jullie sites [buiten wikipedia] waar informatie over TH, Zoals de leden, en hoe het bestond enzo, waar informatie opstaat? Willen jullie die link dan sturen?
    We moesten 6 punten invoegen:

    1. Lied.
    2. Wie zijn de artiesten?/wie zingt het?
    3. Welke instrumenten?
    4. Info over de artiesten [en eventueel het lied.]
    5. Motivatie van het lied. [Waarom je dit lied kiest.]
    6. Vormschema van het lied. [De gehele tekst.]


    Het hoeft alleen géén wikipedia te zijn.

    DANKE! <3


    -

    Doe gewoon www.google.nl en typ in 'Tokio Hotel' Daar vind je genoeg sites :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    School is toch gedaan ?

    School is toch gedaan ?


    Ik ben alweer begonnen, maandag. :'DD


    -

    Och neen ? Wij hebben nog tot 1 september vakantie.
    Tenzij dat op een zondag of zaterdag valt.

    startspot.nl en dan tokio hotel intypen... sommige hebben gene info, maar sommige barsten ervan

    arme jij al weer school:( ik moet dinsdag...
    maare anders moet je even op bol.com kijken, klinkt vaag maar bij sommige (of alle geen idee) staat wat informatie over het ontstaan van bands etc. en anders tmf.nl


    I am an idiot, I move.

    Cool :'DD
    Ik had een keer samen met mijn vriendin een engels spreekbeurt over ToHo ^^ Echt leuk. Mijn hele klas haat ze en toen moesten ze gewoon luisteren naar de muziek :'DD Echt briljant. We hebben toen het hele lokaal volgehangen met posters en printsels x'D Was zo cool. Je zag die kinderen binnenkomen van 'Nooo...!' :'DD
    Maarja, dat heeft niks te maken met jou verhaal. 'Oooh Marin! Stom kind, je dwaalt weer af!'
    Sorry :'DD


    Mew <3

    hebben jullie al weer school? x_X ik zit nog op vakantie voor meer dan een week! en dan hebben we nog een week vrij ö

    maar bon, over de spreekbeurt: ik heb ook al eens een spreekbeurt gegeven over TH voor Engels, en ik had niks voorbereid, ik ben gewoon naar voren gegaan, en heb heel hun leven verteld :') en over hoe TH ontstaan is enzo..

    maar na een half uur zei de leerkracht dat mijn 10 minuten al genoeg waren uitgelopen.. >_<

    hebben jullie al weer school? x_X ik zit nog op vakantie voor meer dan een week! en dan hebben we nog een week vrij ö

    maar bon, over de spreekbeurt: ik heb ook al eens een spreekbeurt gegeven over TH voor Engels, en ik had niks voorbereid, ik ben gewoon naar voren gegaan, en heb heel hun leven verteld :') en over hoe TH ontstaan is enzo..

    maar na een half uur zei de leerkracht dat mijn 10 minuten al genoeg waren uitgelopen.. >_<


    Haha, had ik eigenlijk ook moeten doen. Dan had ik wel een hoger punt gekregen dan een 5. Maar gelukkig heb ik geen middelbare school meer(hoera)


    Think before you act.

    (...)

    Haha, had ik eigenlijk ook moeten doen. Dan had ik wel een hoger punt gekregen dan een 5. Maar gelukkig heb ik geen middelbare school meer(hoera)


    XD. Allemaal bedankt^^
    En ik weet het allemaal wel uit mijn hoofd..


    -

    wij hebben 1 september ook terug pas school.
    maar voor de rest ik hoop dat je iets kunt doen met het pb dat ik je heb gestuurd


    I need you like a heart needs a beat

    Ik had ook keer over TH gedaan.. echt wil geen eigendunk hebben maar hij was Goed.. leuke foto's (hoe kan ook anders als van TH zijn) goeie info.. kreeg ik een 6.. omg ik wist dat die man TH haatte... maar om mij dan gelijk een 6 te geven.. later kwam iemand naar mij toe (een van de grootste th haters die ik ken ) echt zo: Ik vind dat je zeker wel 9 hebt verdient ondanks over TH gaat.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.