• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    Zo meteen een sollicitatie terwijl ik nog nooit een sollicitatie heb gedaan. Halp.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh hey there, it's me. Everyone's second choice! Nice to meet yaa.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stop met janken man


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Okay ik ben dus een stoorzender en ik verpest de groepsdynamiek. Yay. Ik voelde me nog niet crap genoeg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sleeper schreef:
    Stop met janken man


    / Op deze manier de antibiotica innemen is beter dan het eerst oplossen in 150 ml water. Het is o vreselijk bitter. Like 10 keer zo erg als een paracetamol.

    Gvd, heb ik eindelijk mn hoesje binnen, blijkt mijn telefoon er niet in te passen.... Terwijl ik toch echt voor het juiste merk bestelt heb.


    Stenenlikker

    Leuk hoor, honden. Vooral als je thuiskomt naar een huiskamer dat vol hondenkoekjes ligt omdat mevrouw de zak heeft gevonden. Toch blijft het een schatje. naast alles dat ze al heeft geflikt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frodo schreef:
    Zo meteen een sollicitatie terwijl ik nog nooit een sollicitatie heb gedaan. Halp.



    Ik gok dat het inmiddels een beetje laat is, maar (desnoods met terugwerkende kracht) JE KUNT HET BES. Solliciteer ze plat. *O**O**O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    5 letters typen, moeilijk hoor.

    what do you call an artist who is tired of people making puns based on mispronounciations of his name?






    Vincent van godverdomme hou je bek



    creds to tumblr user ceci1y

    'Ga maar niet naar beneden. *tante* is er en ze zit alweer flink te zeiken.'
    Thanks, ik ga dus écht niet naar beneden. Dat ze hier nog welkom is, dat snap ik echt niet. Als één van mijn kinderen later zo doet, wijs ik ze mooi de deuren zeg dat ze over een jaar wel weer terug mogen komen, als de hormonen dan weg zijn.

    Ik zou best mijn dood willen faken om erachter te komen of het mijn vader iets zou doen. Dit klinkt echt triest af, maar het is triester dat ik oprecht denk dat het hem niet erg zou uitmaken.

    Het boeit hem nu ook niks dat hij weet dat het erg moeilijk is voor me op het moment, en in november zei hij letterlijk dat trans mensen nog weleens 'in het trapgat hangen', maar god, wat is hij bezorgd om me. Ik heb al 6 maanden niks van hem gehoord en hij vraagt mijn broer ook nooit iets over me. Hahahah aha ha ah.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 16:40 ]


    Caution first, always.

    Er is tot nu toe nog maar 1 dode door de explosie. Maar het appartement staat op instorten, dus het is te hopen dat alle andere bewoners al weg zijn en onder het puin vandaan zijn.
    Zo gebeurt er nog eens iets in Groningen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 16:50 ]

    I'm so lost.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zal ik de ASOIAF boeken in het Nederlands lezen? Of niet? Decisions.


    •