• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    sporen uitwissen en zo (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    8) 8)8)8)8)

    Lol, dit spelletje kan ik ook spelen (nerd) Het is aan
    Kisssss my asssss :Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:19 ]

    🔥


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Duckling schreef:
    (...)

    wie een discussie uitlokt, kan er eentje verwachten


    Oh wacht even. Ik mag niet zeggen dat ik het niet de oplossing vind? Als je een flesje water over iemand heen gooit die zo'n opmerking maakt, zonder aan te geven dat die jongen het positief opvatte, dan lok je ook niet een reactie als de mijne uit? (Edit: bedoel hiermee dat als je zoiets doet, je net zo goed kan verwachten dat een ander het met die actie niet eens is.)
    Sorry, maar volgens mij heb ik er respectvol op gereageerd zonder iemand zwart te maken en wordt er vervolgens een discussie geopend die totaal nutteloos is en worden er dingen bij gehaald die totaal niet zo bedoeld zijn. Fijn dat iedereen op Q het zo goed voor elkaar opneemt, maar dit hele gedoe heeft geen zin.

    Dus vraag ik het nogmaals: mag het nu gewoon over zijn? Als je er verder iets over wilt zeggen, mag je me altijd een gb of pb sturen maar ljh is hier verder niet voor bedoeld, denk ik.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 14:17 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    lol mijn moeder heeft misschien weer kanker en ik zie mijn hele leven weer compleet down the drain gaan


    i put the fun in funeral

    i hope you'll leave soon


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Schijnheilige hypocriet.

    Eerst zeggen dat je best wil samenwonen en nu ik zeg dat we best samen in dat huis kunnen die je in je eentje niet kan betalen, kan het ineens niet omdat je vriendje er ook nog bij moet. Nou, volgens mij had dat huurhuis 3 slaapkamers.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 14:01 ]

    Wat was er nu weer voor discussie hier? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom heb ik het gevoel dat mensen me snel beu zijn als ik een keertje over iets praat wat alleen mij interesseert?


    16 - 09 - '17

    EN NEE IK HEB NOG NOOIT GELACHEN



    grapje hoor


    Tijd voor koffie.

    Hmm, ok dan...


    16 - 09 - '17

    Yrden schreef:
    Nope, ik was hier klaar mee. Ik ga verstandig zijn.

    Idunno of je nog hier nog op mij reageerde, maar ik wil alleen even zeggen dat ik dit alleen zeg omdat je de eerste bent die ik tegenkom waarvan het me opvalt. Ben een beetje een butthurt nazi geworden in verband met feiten en meningen. Ik krijg echt kromme tenen van mensen die dingen als feiten presenteren terwijl het meningen zijn. En ik heb sinds kort besloten om daar ook daadwerkelijk iets van te zeggen, zodat het maybe een beetje minder wordt. Was misschien niet op de meest vriendelijke manier gezegd, excuses hiervoor, maar ik hoop dat je de volgende keer wil letten op hoe je je mening vormt/neerzet.

    @Qing: het is Sofie, als je het tegen mij had.


    Deep inside, I've never felt alive