• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Idunno of je nog hier nog op mij reageerde, maar ik wil alleen even zeggen dat ik dit alleen zeg omdat je de eerste bent die ik tegenkom waarvan het me opvalt. Ben een beetje een butthurt nazi geworden in verband met feiten en meningen. Ik krijg echt kromme tenen van mensen die dingen als feiten presenteren terwijl het meningen zijn. En ik heb sinds kort besloten om daar ook daadwerkelijk iets van te zeggen, zodat het maybe een beetje minder wordt. Was misschien niet op de meest vriendelijke manier gezegd, excuses hiervoor, maar ik hoop dat je de volgende keer wil letten op hoe je je mening vormt/neerzet.

    @Qing: het is Sofie, als je het tegen mij had.


    Haha, nee, volgens mij was dat tegen mij. :Y)


    Tijd voor koffie.

    Jezus fucking christus.

    Ik word hier niet goed van.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 15:11 ]

    Jammer schreef:
    (...)

    Haha, nee, volgens mij was dat tegen mij. :Y)

    Aha, oeps, ik dacht al: whut?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een Zeer Goed voor mijn filosofie verslag. Ehmgf. Waren die 8000 woorden typen toch ergens goed voor ehehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    The time, when I hate my body even more, has come. Ugggh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kise schreef:
    The time, when I hate my body even more, has come. Ugggh.


    Waarom leef ik toch niemand laat me leven zoals ik wil niemand gelooft mij


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    tering volgens mij doe je het expres

    Wat ben ik blij dat ik volgende week weer naar de ortho mag, want die uitstekende draden beginnen nu wel heel erg pijn te doen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oja ik heb trouwens voor no reason at all gelogen tegen een straatverkoper. hij vroeg of ik student was en ik zei met mijn domme kop ja. "oh wat doe je dan" "ëh.........................................................."

    gelukkig ben ik een improvisatie wonder en kon ik me er redelijk doorheen slaan

    Je bent zo slim :W

    Ik vind het zo vreselijk om kleding te kopen. Like, ik heb een maatje meer dus wat mag ik wel dragen en wat niet? Ik heb altijd het gevoel alsof iedereen me veroordeeld als ik een shirt met korte mouwen draag of een jurkje/rokje. Met andere woorden: ik heb net kleding gekocht die ik never nooit aan durf te doen buitenshuis dus waarom doe ik het dan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik salty? Hoe de fuck kom je er bij? Ik ben helemaal niet salty. En go fuck yourself. Met een cactus.

    Met sommige mensen valt echt niet te praten.

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Aha, oeps, ik dacht al: whut?


    yup sorry haha (nerd)

    /// altijd al maus van art spiegelman willen lezen

    (note the sarcasm)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys