• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:09 ]

    Normen en waarden, jongens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mijn vader is zo'n digibeet ik ga dOOD

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:09 ]

    nope er stond 'cancel that' maar aangezien je je berichten altijd nog massa's aanpast tsja


    and like jij mag erover klaar zijn, maar ik mag toch m'n mening geven? jij hoeft er verder niet op in te gaan, maar dat wil niet zeggen dat jij mijn mening moet censureren.

    overigens ik ben chill. ik denk namelijk eerder dat jullie begonnen zijn met er een probleem van te maken (;

    //sophie: TOEN WAS IK NOG NIET GEBOREN EN JIJ OOK NIET #CONLUSIEJEHEBTNOGNOOITGELACHEN????D: D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yrden schreef:
    (...)
    Wat heeft dat hiermee te maken?
    sorry maar dit ging niet over dit? Jeetje..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:09 ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:09 ]

    Probleem er van maken? Ik zei dat ik dacht dat het niet de oplossing was. Zoals je zelf zegt:

    jij hoeft er verder niet op in te gaan, maar dat wil niet zeggen dat jij mijn mening moet censureren.


    En is het dan nu eindelijk klaar met deze nutteloze discussie?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:09 ]

    Yrden schreef:
    (...)
    Dus wie er een probleem van maakt is niet chill?\
    Je mag prima je mening geven, maar je hoeft mijn reactie niet meteen zo aan te vallen.


    ohw denk dat je net een grote drogreden op tafel hebt gegooid #stroman #foutieveoorzaak-gevolgrelatie


    dacht overigens dat je klaar was hiermee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yrden schreef:
    (...)
    Sorry, maar het kwam wel na die discussie, dus logisch dat het zo overkomt.

    Nee, dat is het niet. Dat vindt jij.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope, ik was hier klaar mee. Ik ga verstandig zijn.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 13:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    Probleem er van maken? Ik zei dat ik dacht dat het niet de oplossing was. Zoals je zelf zegt:
    (...)

    En is het dan nu eindelijk klaar met deze nutteloze discussie?


    wie een discussie uitlokt, kan er eentje verwachten

    @yrden: good luck with that

    @sophie:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys