'Ja. Norah had verwacht dat ze zelf Misha naar binnen moest lozen, maar hij liep vanzelf al naar binnen, met een van zijn armen rondom haar schouders. Ze merkte dat ze richting zijn kamer liepen. Niet wat ze zelf helemaal van plan was, maar goed, hij leek in elk geval een stuk meer gekalmeerd dan eerst. Een stap in de goede richting. Hoewel, met Misha wist je het echter maar nooit en hij zou zo weer kunnen ontploffen. Nu ze er zo over nadacht, misschien was zijn kamer toch de beste optie, zonder alle anderen erbij.
Ze zijn nog maar net in zijn kamer, of hij stapt al op haar af. De kussen die hij haar geeft zijn veel zachter dan degene die hij haar normaal gaf, die een stuk agressiever waren, en ze wist niet goed wat ze er van moest vinden. Ze kon in elk geval niet zeggen dat ze het erg vond.
Dat zijn bui nog niet helemaal weg was, bleek daarna maar weer. Er was vast één of ander spreekwoord voor, maar ze kon er zo niet op komen. 'Als ik erachter kom dat je liegt. De woorden voorspelden niet veel goeds en een rilling liep over haar rug, terwijl een van Mishas handen naar beneden gleed. Dan lig je naast Mason.' Zeker niet goed. Hij kuste haar in haar nek, wat een goedkeurend gemurmel bij haar teweeg bracht. Het bleef frustrerend, dat hij haar gevoelige plekken zo goed kende. Shit. 'Maar ik geloof je nu, ik heb er vertrouwen in dat je mij de waarheid vertelt.' De hand op haar heup zakte verder af naar haar billen. 'Is dat duidelijk,vozlyublennyy.'
Ne volnuysya, antwoordde ze, waarschijnlijk met een verschrikkelijk accent, gezien haar Franse accent er ook door heen klonk. Ze had genoeg tijd met Misha door gebracht om enkele Russische woorden opgepikt te worden. Op dat moment was ze er erg blij om. Zijn woorden jaagden haar angst aan, en ondanks dat ze niks met de moord te maken had, wilde ze nu zeker aan zijn goede kant blijven. Hij sloeg haar normaal gesproken al eens, ze wilde niet eens weten waar hij nu instaat toe zou zijn. Ik heb dan niks om mij zorgen over te maken, want ik lieg niet, ma chouchou. Norah drukte haar lippen op die van Misha, voor iets langer dan hij haar zonet kuste. God, als iemand ook maar geruchten zou verspreiden dat zij er iets mee te maken had, dan zou ze al dood zijn. Ze hoopte dat de hele situatie snel opgelost werd, want hoewel ze wist dat de jongens verre van lieverdjes waren, was het toch iets anders dat één van hen nu dood was.
Laat ik eerst je handen eens verzorgen, mompelde ze tegen zijn lippen, waarna ze zich van hem losmaakte. Enkele van zijn woede-aanvallen geleden, had ze besloten een EHBO kit in één van zijn lades te verbergen, zodat er altijd íets lag.
Kom, zit. Voorzichtig duwde ze hem neer op zijn bed. Dit zal prikken, maar dat weet je waarschijnlijk inmiddels wel, zei ze nadat zijn wond had schoongemaakt. Ze glimlachte, en drukte toen zachtjes het watje met jodium op zijn knokkels. Toen dat klaar was, kwam het gaas en daarna verband, zodat het gaas op de goede plek leef zitten. Ik zou je zeggen dat je je hand niet te veel moet bewegen omdat je wondjes dan weer open gaan, maar waarschijnlijk spreek ik tegen een muur wanneer ik dat zeg. Norah drukte een kusje op het gaas en kwam overeind van het bed. Wil je nog steeds nieuwe drugs halen?
*Dont worry
'
|
|