Laelia leek zich aan haar te ergeren. Waarom? Omdat zij tenminste wel voor zichzelf op kwam? Het meisje voor haar greep de beslagkom van het aanrecht en wierp haar een boze blik toe. She had seen worse. Als je die pannekoeken van je zo belangrijk vindt, stik je er toch lekker in? Ze eindigde het door het beslag in haar gezicht te gooien. What. The. Fuck. Alyx keek Laelia ongelovig aan. Serieus? Pannenkoek mix? Hoe oud was ze? Vijf?
Jezus, vloekte ze. Dat je pissig bent, okay, whatever, maar dit? Ugh. Terwijl Laelia ondertussen ging slijmen bij Misha, of wat zijn naam ook moge zijn, pakte ze een stuk keukenrol om haar gezicht schoon te vegen. Gad-ver-damme. Voor ze echter de kans daar toe kreeg, kwam Nika op haar af. Geïrriteerd probeerde ze hem langs hem te komen, maar hij hield haar tegen. Als we het iets beter verdelen kunnen we Alyx zo in de pan leggen en haar gaan bakken. Dan krijgen we een overheerlijke Alyxekoek. Hij greep haar arm ruw vast, waardoor ze niet meer weg kon komen. Zijn hand gleed over haar gezicht, daarna over de rest van haar lichaam. Een benauwd gevoel nam bezit van haar lichaam. Ongewenste handen op haar lichaam kwam haar maar al bekend voor van een fan haar foster homes. Ze bleef heen er weer wiebelen terwijl hij haar aanraakte, en voelde zich met de seconde benauwder worden. Ze voelde zich niet snel geïntimideerd meer tegenwoordig, maar op dat moment was het anders. Toen hij eindelijk op hield bleef ze voor enkele seconden bevroren staan, terwijl ze hem goed in de gaten hield, op de hoede of hij nog iets zou proberen. Om trouwens even terug te komen op je opmerking van eerder. Jij bent inderdaad een kut - ik echter geen lul, dus.. Waar sloeg die opmerking op? Na deze woorden trok hij Laelia achter zich. Ik ga je niet slaan, want ik sla - nog niet - geen meisjes, maar je kan nu beter niet nog meer drama schoppen en die kut pannenkoeken van je gaan maken. Ik denk alleen wel dat je én de keuken even moet schoonmaken én nieuwe mix moet maken. Nou, chop chop. Hij gaf haar een harde duw, waardoor ze met haar rug tegen het aanrecht belandde, wat zeker een blauwe plek opleverde. Natuurlijk kwam Beau net op dat moment de keuken inlopen.
What the..? Ik kan geen vijf minuten weg zijn of het wordt hier een chaos, grinnikte hij. Vervolgens zei hij iets tegen Nika, waarna hij op haar afstapte zijn vinger over haar wang liet glijden, die ze al snel wegduwde. Dat was de derde jongen in nog geen halfuur tijd de haar aanraakte. Er knapte iets in haar. Ze stapte langs Beau, baalde haar vuist en sloeg Nika in zijn gezicht. Raak me niet meer aan, siste ze met een felle blik in haar ogen, maar ook een trillende stem. Hierna richtte ze haar aandacht op Beau. Ze kon haar eigen gevechten vechten, maar was teleurgesteld dat Beau niks zei. Ik ga, meldde ze hem simpelweg. God, ze woonde nog liever op straat dan in dat hellhole met die jongens. Was ze dom geweest om weg te gaan bij haar foster familie? De laatste waar ze bij zat was niet zo erg, voordat ze met Beau ging. Hij kon toch wel ander werk doen dan in het hotel? Ze wierp Nika nog een laatste blik toe, waarna ze met een zon groot mogelijke boog om hem heen de keuken uitliep.
Eenmaal in Beaus kamer liep ze linea recta naar zijn douche. Ze wilde, nee moest, het beslag en Nikas handen van haar afwassen, zo snel mogelijk. Ze trok haar kleding uit, gooide die in de wasbak en stapte onder de warme douche, waar ze gelijk een grote lading zeep op haar lichaam begon te smeren.
|

|