• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mijn brein breint zoals het breint.



    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





    Daar zat ik dan alleen in de woonkamer. Max had me achtergelaten met het gruwelijke nieuwtje dat er hier in het hotel een lijk zat te rotten, dan nog eens van één van de jongens. Ik wist niet hoe ik me erbij moest gaan voelen en propte dan ook ietswat kwaad een croissant in mijn mond waarna ik deze nogal woest scheurde voordat ik kauwde. Wat haatte ik Max... Hij was zo'n... zo'n grote eikel! Tranen welden op en hevig knipperde ik deze weg waarna ik het andere stuk van de zoetigheid ook in mijn mond stopte. Frustrationeating...
    ‘’Hey Romy, is er iets?’’ hoorde ik een bekende stem achter me waardoor ik me even omdraaide naar Jazz die erbij was komen staan. Ik knauwde iets verdrietig het restje eten op vooraleer ik deze doorspoelde met wat lauwe koffie. "Oh Jazz... Ik haat het hier gewoon zo erg." zei ik zacht en zweeg even toen ik Kit zag al verdween hij haast meteen weer. Ik richtte mijn bruine kijkers op het meisje welke enkele jaren geleden nog mijn beste vriendin was geweest. "Hoe kun je het zo lang uithouden?" vroeg ik ietswat ongelovig en voelde mijn stel kraken. Een traan rolde over mijn wang an veegde ik deze ruw weg. Daarna stond ik op en sloeg mijn armen om haar heen. Ik had erg nood aan wat troost en liefde en momenteel was Jazz diegene die me hiermee iets kon helpen. Begrip was al meer dan genoeg om me iets op te beuren. "Wat is er toch aan de hand vandaag." zuchtte ik waarna ik mijn vriendin weer los liet en zwakjes naar haar glimlachte... "Ik... Heb... heb je het al gehoord van Mason?" vroeg ik zachtjes aan haar. Mijn hoofd zat vol met vragen die ik graag beantwoord had gekregen al durfde ik deze niet te stellen.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Max’ room • Max

    Haar gezicht brandde nog van de klap die Max haar net had gegeven, toen haar mond dichtgeplakt werd. Cléo maakte wat protesterende geluidjes, maar daar schoot ze niks mee op. “Daar had je dan maar aan moeten denken vóórdat je mij een knietje gaf.” Hij trok de joggingbroek, die hij aanhad, uit en Cléo hoopte maar dat het snel over was.

    y'all can guess what happens next


    Nadat het gebeurd was, trok Max zijn kleren weer aan en stond hij op. Cléo lag nog plat en naakt op zijn bed, niet de moeite nemend om ook op te staan. Ze had toch geen kleren meer om aan te trekken, want Max had het nodig gevonden om alles van haar lichaam te scheuren. Ze staarde naar het plafond terwijl enkele tranen geluidloos over haar wangen liepen.
          ”Hey, kom hier,” zei hij na een korte stilte, waarna hij naast haar plaats nam op zijn bed. Hij trok het stuk tape weg, waarop Cléo een gepijnigd geluidje liet horen. Max keek haar aan. “Doe het pijn?” Wat denk jezelf eikel? Ze weigerde hem aan te kijken en op die domme opmerking te reageren.
          Max wreef over haar wang, waarop Cléo direct zijn hand vastpakte om het weg te slaan - tot grote protesten van haar polsen. Niet veel later pakte hij echter haar polsen, die beurs zagen doordat hij er zo hard in had zitten knijpen. Max opende opnieuw zijn nachtkastje en haalde er een tube zalf uit. “Verzacht de pijn... denk ik,” zei ze en hij smeerde het goedje op haar beide polsen.
          ”Denk je..” mompelde ze zachtjes, maar ze liet hem het op haar polsen smeren. Langzaam kwam ze overeind. Ze was aan het rillen, maar of dat nu kwam omdat ze het koud had of om wat er net was gebeurd, wist ze niet. “Je had het ook kunnen vragen,” mompelde ze, terwijl ze zachtjes met haar handen over haar armen wreef, terwijl de zalf nog aan het inwerken was.
          Cléo leunde tegen hem aan. Diep van binnen wilde ze hem van een klif gooien om wat hij haar had aangedaan, maar ze wist ook dat hij de enige hier was die haar beschermde voor de andere jongens. Als ze Max niet eens als vriend had, kon ze net zo goed haar eigen begrafenis gaan regelen.
          ”Ik haat je,” mompelde ze. “Ik wil geen kerst met je vieren vanavond. Ik blijf wel boven. Oh en het minste wat je nu voor me kan doen is nieuwe kleding voor me halen vanuit mijn kamer,” zei Cléo tegen hem.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 22:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NIKA CALDBURY



    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Alyx

    ”Als Beau pannenkoeken wilt, dan mag hij ze zelf komen halen en moet hij hier maar zijn voor ze op zijn. Ik ben niet zijn butler,” meldde Alyx aan Nika. Nou eigenlijk.. Eigenlijk is butler nog een te chique woord, slaaf zou beter passen. Nika richtte zijn blik even kort naar Laelia, die er hetzelfde over leek te denken.
          ‘“En crisis, als je het niet op de jongens gebruikt, gebruik het dan op z'n minst bij vervelende klant. Maar als je van ruig houdt, whatever, iedereen zijn ding.” Laelia schoot in de lach, waarop Nika haar vragend aankeek. Wat was hier grappig aan? Dit meisje tegenover hun was absoluut niet grappig, eerder onwetend tot het irritante toe. Nika hoopte oprecht dat ze snel op haar plek werd gezet en alles haar duidelijk werd - desnoods moest hij het zelf doen. Al wist hij dan niet goed hoe, nog niet.
          ”Sweetheart, dit is geen kwestie van ruig fijn vinden of niet..-“ Ze trok een vies gezicht. “–… maar hey, ga je gang. Sla vooral van je af, maar ik heb je gewaarschuwd.” Ze wees naar haar wang. Oeps, dat was zijn schuld. Nika krabde even in zijn nek, hoe vaak moest ze hem nog confronteren met het feit dat hij even zijn controle was verloren. “Dit valt nog mee.” Daar had ze gelijk in. Hij was de minst erge van allemaal. Laelia blikte naar Nika en toen naar zijn voet. “Hoe gaat het met je teen?”
          De jongen haalde zijn schouder op. “Het zal blauw worden denk ik, flink blauw, maar uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen. Met jouw handen en wang?” vroeg Nika aan haar. Hij besloot om Alyx maar te negeren en haar gang te laten gaan, voordat hij straks uit frustratie door de ruiten ging gooien.
          ”Dus Alyx.. Vertel eens wat over jezelf. Je bent zo nieuw dat niemand eigenlijk nog wat van je weet,” zei Nika tegen haar naar een korte stilte, waarna hij weer op het aanrecht leunde en naar haar keek.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 22:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Denk je..’ mompelde Cléo zachtjes en ik kon het niet laten om zachtjes te lachen.
          ‘Ik gebruik het na het kickboxen altijd, en bij mij werkt het wel. Maar geen idee of het een legit zalf is, of dat het gewoon werkt als je gelooft dat het werkt.’ Ze kwam ze overeind. Ze rilde. ‘Je had het ook kunnen vragen,’ mompelde ze en wreef met haar handen over haar armen.
          ‘We weten beiden dat het antwoord nee was geweest, dus eigenlijk had ik het niet kunnen vragen,’ merkte ik droog op en trok een wenkbrauw naar haar op. Cléo leunde tegen mijn schouder aan.
          ‘Ik haat je.’ Ja, ja, dat zal wel weer. ‘Ik wil geen kerst met je vieren vanavond. Ik blijf wel boven. Oh en het minste wat je nu voor me kan doen is nieuwe kleding voor me halen vanuit mijn kamer.’ Ik duwde haar wat van me af zodat ik kon opstaan en liep naar mijn kast. Ik pakte er een lingerie setje voor haar uit en een sweater van mij.
          ‘Hier, dit mag je aantrekken.’ Ik kwam naast haar zitten en legde het stapeltje kleren in haar schoot. ‘En als ik jou was zou ik wel kerst met iedereen komen vieren. We hebben het toch elk jaar reuze gezellig gehad bij kerst?’ Dat was niet eens gelogen. Ik weet niet wat het was, maar tijdens Kertsmis was mijn korte lontje een aantal centimeter langer en was ik over het algemeen wel redelijk goed gestemd, vond ik dan. Had vast iets te maken met al die vrolijke vibes – of zo.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Max' slaapkamer • Cléo

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 22:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Max’ room • Max

    ”We weten beiden dat het antwoord nee was geweest, dus eigenlijk had ik het niet kunnen vragen,” merkte hij droog op. Touche. Daar had hij gelijk in. Hij had inderdaad een nee gekregen, maar dan hadden ze nu niet in deze situatie gezeten. Cléo zuchtte even diep. Ze wist niet goed wat ze nu tegen hem moest zeggen.
          ”Ik haat je.’ Ja, ja, dat zal wel weer. ‘Ik wil geen kerst met je vieren vanavond. Ik blijf wel boven. Oh en het minste wat je nu voor me kan doen is nieuwe kleding voor me halen vanuit mijn kamer.” Na deze woorden duwde Max haar wat van zich af zodat hij kon opstaan en liep naar zijn kast. Hij pakte er een lingerie setje voor haar uit en een sweater van hem.
          ”Hier, dit mag je aantrekken.” Hij kwam naast haar zitten en legde het stapeltje kleren in haar schoot. “En als ik jou was zou ik wel kerst met iedereen komen vieren. We hebben het toch elk jaar reuze gezellig gehad bij kerst?” Cléo beet zachtjes op haar lip en negeerde deze opmerking. Ze legde het stapeltje kleren naast haar op het bed en stond op, waarna ze zich begon aan te kleden. Dat Max er naast stond kon haar weinig schelen.
          Toen ze zich had aangekleed ging ze weer naast Max zitten. Ze wreef over haar beurse polsen, die nu al blauw begonnen te kleuren. “Normaal gesproken wel, maar je bent nu niet erg aardig voor / tegen me geweest,” zei Cléo, doelend op zijn opmerking over dat kerstmis altijd gezellig was. “Daarnaast heb je nu ook Romy, wie waarschijnlijk het meeste van je aandacht gaat opeisen omdat ze een aandachtshoer is,” vervolgde ze, zonder een angstige blik op Max te werpen omdat ze Romy zojuist had uitgemaakt voor aandachtshoer.
          ”Waarom heb je Romy ook alweer dit hotel binnen gelokt? Economische redenen, niet?” vroeg ze. “Wat zal ze blij zijn om dat te horen.” Een korte grinnik verliet haar mond, waarna ze haar hand over Max’s bovenbeen liet gaan. Daarna stond ze op en liep ze weer naar de deur.
          ”Dus.. Blijven we hier nog lang of gaan we ons tussen de rest mengen? Ik denk dat we wel zijn uitgepraat hier, niet?” vroeg ze aan hem, voorzichtiger dan normaal.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 0:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Normaal gesproken wel, maar je bent nu niet erg aardig voor / tegen me geweest,’ zei Cléo. Opnieuw rolde ik met mijn ogen. ‘Daarnaast heb je nu ook Romy, wie waarschijnlijk het meeste van je aandacht gaat opeisen omdat ze een aandachtshoer is,’ vervolgde ze en ik wierp een geïrriteerde blik op haar. ‘Waarom heb je Romy ook alweer dit hotel binnen gelokt? Economische redenen, niet?’ vroeg ze. ‘Wat zal ze blij zijn om dat te horen.’ Een korte grinnik verliet haar mond, waarna ze haar hand over mijn bovenbeen liet gaan. Vervolgens stond ze op en liep naar de deur toe. Ik volgde haar voorbeeld. ‘Dus.. Blijven we hier nog lang of gaan we ons tussen de rest mengen? Ik denk dat we wel zijn uitgepraat hier, niet?’
          ‘Hm, voor nu zijn we wel uitgepraat ja,’ zei ik terwijl ik het slot van de deur haalde. Ik leunde met mijn hand tegen de deur aan, ozdat Cléo niet gelijk weg kon vluchten. ‘Maar, waag het niet om ruzie op te zoeken met Romy. Dat jaloerse, kattige gedrag van jullie twee begint me echt de keel uit te hangen.’ Ik keek Cléo indringend aan. ‘Ze is hier inderdaad om geld te verdienen, maar ik verwacht dat je-je bek houdt daarover tegenover haar.’ Ik haalde mijn hand weg zodat de deur weer open kon.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Max' slaapkamer • Cléo


    I just caught the wave in your eyes

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Max’ room > Staircase • Max > Beau / Misha / Dani

    ”Hm, voor nu zijn we wel uitgepraat ja,” antwoordde hij, terwijl hij het slot van de deur haalde. Desalniettemin leunde hij alsnog met zijn hand tegen de deur aan, zodat Cléo niet gelijk weg kon vluchten. Ze zuchtte even. “Maar, waag het niet om ruzie op te zoeken met Romy. Dat jaloerse, kattige gedrag van jullie twee begint me echt de keel uit te hangen.” Dan had je maar geen tweede meisje moeten nemen.
          Max keek Cléo indringend aan. “Ze is hier inderdaad om geld te verdienen, maar ik verwacht dat je-je bek houdt daarover tegenover haar.” Ze rolde even kort met haar ogen. “Ja-Ja meneer, ik zal mijn mond houden,” antwoordde ze, Max haalde zijn hand weg, waarop Cléo de deur opende.
          ”Staat er nog iets gepland voor vandaag?” vroeg ze aan hem, waarna ze door de deur heen liep en beide kanten van de gang doorkeek. “Als je het niet erg vindt ga ik naar mijn eigen kamer om daar iets aan te trekken wat wat flatteuzer staat,” vervolgde ze toen. Ze gaf Max nog een knipoog, waarna ze van hem wegliep.
          Cléo nam de trappen naar boven, waardoor ze op de gang terechtkwam waaraan de kleine jongenskamers grensden. Hier werd ze opgewacht door drie mensen. Beau, Misha en Dani. Ze begroette het drietal kort, waarna ze volgende trap opliep.
          Zodra ze de meidenverdieping had bereikt haalde ze diep adem, waarna ze snel naar d’r eigen kamer liep. Die ze overigens deelde met Dani. Ze opende de deur en trok Max’ sweater uit. Deze ging hij mooi niet meer terugkrijgen. Ze gooide deze voor nu even naast haar bed neer, waarna ze haar eigen, beter passende kleding bij elkaar sprokkelde en dit aantrok. Ze liep - zodra ze weer aangekleed was - de kamer weer uit, gooide de deur dicht, waarna ze weer richting de trappen liep. Ze ging naar beneden en passeerde nogmaals het drietal dat een verdieping onder de meidenverdieping bij de trap stonden.
          Een wenkbrauw ging fronsend omhoog toen ze Misha met een geweer zag, Beau die - ze had geen idee wat hij aan het proberen te doen was - en Dani die erbij stond en toekeek. "Alles goed hier?" vroeg ze, nog steeds met een opgetrokken wenkbrauw.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 0:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jazz Lena Alvord



    21 || Livingroom -> Romy

    "Oh Jazz... Ik haat het hier gewoon zo erg." zei Romy zacht en zweeg even toen ze Kit al zag verdwijnen. Ze keek mij aan en ik zag de ellende in haar ogen. Ik slaak een zucht, de ogen zijn de spiegel van de ziel, right. "Hoe kun je het zo lang uithouden?" vroeg Ze mij ietswat ongelovig. Ik haalde mijn schouders op. ''Ik zeg mijn verstand gewoon op nul, i quess. Daarnaast verdraag ik over het algemeen veel, hoewel af en toe een glaasje te veel of een joint hier en daar ook wel helpt.'' Ben ik nu serieus drugs aan het aanbevelen bij mijn vriendin? Een traan rolde over haar wang en ze veegde deze ruw weg. Ik had zo met haar te doen. ''Daarnaast heb ik nog geluk met Charles, voor zover je het geluk kan noemen. Charles heeft mij nooit fysiek iets aangedaan en zal dat ook niet doen. In tegenstelling tot Max.'' Ik was inmiddels bij haar op de bank gaan zitten en Romy slaat haar armen om me heen. Ik geef haar een stevige knuffel, ze kan op dit moment ontzettend veel liefde en steun gebruiken, en dan ben ik er graag voor haar. We zitten allemaal immers in hetzelfde schuitje. "Wat is er toch aan de hand vandaag." zuchtte ze waarna ze mij weer los liet en zwakjes naar me glimlachte. ''Iedereen is even van het padje af geloof ik.'' Romy keek mij met betraande ogen aan. "Ik... Heb... heb je het al gehoord van Mason?" vroeg ze zachtjes en ik knikte.
    ''Ik kom net van de jongensafdeling en ik heb Mason gezien, en ook zijn kamer helaas.'' Zucht ik. Romy kijkt me ongelooflijk aan.
    ''Je hebt Mason zien liggen?'' vraagt ze met ongeloof. Ik knik.
    ''Is niet zo'n florissant gezicht. Om al niet te spreken over de lijkengeur gemengd met andere smerige geuren die daar vandaan komen. Een beerput is er jaloers op.'' Ik krijg alweer de rillingen bij het idee.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Ja-Ja meneer, ik zal mijn mond houden,’ antwoordde Cléo. ‘Staat er nog iets gepland voor vandaag?’ vroeg ze vervolgens, waarna ze mijn kamer uit wandelde. ‘Als je het niet erg vindt ga ik naar mijn eigen kamer om daar iets aan te trekken wat wat flatteuzer staat.’ Ik knikte.
          ‘Behalve een kerstdiner, niet dat ik weet.’ Cléo liep weg en ik sloot de deur achter mij en begon de troep in mijn kamer op te ruimen, voordat ik besloot dat ik wel een lange ochtenddouche had verdiend.

    Evenlater stond ik aangekleed en wel weer in de woonkamer. Romy zat er nog steeds, Jazz was bij haar komen zitten. In de voorbijgang ving enkele flarden van hun gesprek op – waaronder mijn naam. Ik wierp een vragende blik op Romy. Echter besloot ik dat ik veel trek had, dus liep ik door naar de keuken. Daar stonden Nika, Laelia en Alyx. Het nieuwe meisje van Beau.
          ‘Goedemorgen,’ zei ik en pakte een appel uit de fruitschaal. ‘Wat zie jij eruit,’ merkte ik droog op toen ik zag dat Laelia bond en blauwe wangen had. Ik kwam achter Nika staan en klopte even op zijn schouder. ‘Ik neem aan dat je deze twee dames wel aankunt, maar als je back-up nodig hebt, ik zit in de kamer hiernaast.’ Ik keek naar Alyx en knipoogde naar haar. ‘Ruikt goed, houd er eentje voor mij apart alsjeblieft.’ Ik knikte naar de koekenpan en wandelde de keuken weer uit. Ik plofte op de bank tegenover Jazz en Romy en keek hen allebei nieuwsgierig aan. ‘Dus... waar zitten jullie dames over te smoezelen?’ Ik nam een hap uit mijn appel.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy & Jazz


    I just caught the wave in your eyes

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • The Kitchen • Beau & Dani

    Ik ben al halverwege de trap als Beau mijn naam roept. Hij haalt mij in en legt zijn hand op mijn schouder. Hij trekt mij terug en ik draai mij naar hem om. Even vlamt er een woede in mij op, maar ik reageer niet op de impuls om hem heel haar in zijn gezicht te slaan. 'Ik waardeer je er... enthousiasme, maar dit lijkt me niet bepaald een goed idee. Als je gaat zwaaien met dat...,' hij wijst naar het wapen dat ik in mijn hand heb en voor een moment staar ik naar het pistool. Langzaam begin ik te realiseren waar ik mee bezig ben, hoewel de drugs nog steeds zwaar de overhand heeft, '...dan gaat iedereen gewoon zeggen wat je wil horen.' Ik kijk op naar de man. 'Misschien moet je even wachten tot het nieuws is bezonken, voor we overhaaste conclusies gaan trekken. Je hebt niet eens een verdachte; er zijn zo veel mensen hier die Mason iets minder graag hadden dan jij.' Even is er iets van breekbaarheid te zien op mijn gezicht. In de paar seconden dat ik Beau aankijk verdwijnt mijn boosheid en smelt deze om in verdriet en ook iets van angst, maar de stem van Dani brengt de harde uitdrukking weer terug op mijn gezicht.
          'Ik wil jullie echt niet storen,' zegt ze en ik draai mij langzaam naar haar om. Ik verstevig mijn grip om het pistool weer. 'Echt liever niet dan wel,' mompelt ze haast onhoorbaar, 'maar je moet me echt uitleg geven als je me iets vraagt te doen wat ik nog nooit gedaan heb.' Ik heb geen idee waar ze het over heeft, maar ze lijkt haar woorden op Beau te richten en ik grijp die kans om weg te glippen. Voor even heb ik een helder moment. Ik leg mijn pistool terug op de vaste plek en kom dan weer mijn kamer uit. Beau en Dani staan nog steeds op de trap.
          'Ik kom er wel achter,' mompel ik tegen Beau, 'en dan hou je me niet zo makkelijk tegen.' De blik in mijn ogen is wild, losgeslagen en kil. 'Dan hou je mij niet tegen.' Ik duw langs hem zonder Dani een blik waardig te keuren en loop richting de keuken. Zonder ook maar de moeite te doen om de situatie in de keuken in mij op te nemen, open ik mijn mond.
          'Wie heeft er sigaretten nodig? Ik wil er eentje.'


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y
    EIGHTTEEN || WITH NIKA, LAELIA AND BEAU || KITCHEN || OUTFIT

    you know what they say;
    good things come in small packages

    Laelia begon te lachen, maar het klonk wat zenuwachtig, waarop ze haar wenkbrauwen optrok. ‘Sweetheart, dit is geen kwestie van ruig fijn vinden of niet. Maar hey, ga je gang. Sla vooral van je af, maar ik heb je gewaarschuwd.’ Ze wees naar haar wang 'Dit valt nog mee.’
          Alyx haalde haar schouders op terwijl Laelia vroeg naar de jongens teen. Als iemand aan haar zat, mooi niet dat ze rustig zou blijven zitten als één of ander wassenbeeld.
          Ze besteedde niet veel aandacht aan de rest van hun gesprek en ging door met het bakken van de pannenkoeken, totdat de jongen tegen haar begon te praten. 'Dus Alyx... Vertel eens wat over jezelf. Je bent zo nieuw dat niemand eigenlijk nog wat van je weet.'
          'Well, je weet mijn naam,' antwoordde ze. 'Ik houd van kickboksen en ijs en heb een hekel aan hakken en vroeg opstaan.' Ze haalde haar schouders op. 'Meer hoef je niet te weten, gezien ik jouw naam niet eens weet.' De eerste pannenkoek was ondertussen klaar, waarop ze een bord pakte, de pannenkoek er oplegde en het aan Laelia gaf. 'Here you go.'
          Niet veel later kwam er nog een man de keuken in, wiens naam ze ook niet wist. ‘Ik neem aan dat je deze twee dames wel aankunt, maar als je back-up nodig hebt, ik zit in de kamer hiernaast.’ Alyx grinnikte zacht. 'Nauwelijks,' mompelde ze zacht. 'Als ik het verhaal over zijn teen moet geloven, dan niet,' vervolgde ze luider.
          ‘Ruikt goed, houd er eentje voor mij apart alsjeblieft.' Het verzoek ging gepaard met een knipoog en ze draaide zich naar de andere man in de keuken. 'Zie, zo kan het ook. Alsjeblieft. Niet zo'n moeilijk woord.' Ze rolde met haar ogen en focuste ze zich weer op de pannenkoeken.
          'Wie heeft er sigaretten nodig? Ik wil er eentje.'
          'Geen sigaretten in de keuken, alsjeblieft,' meldde ze. 'En geen sigaretten, wel pannenkoeken.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





    Jazz haalde rustig haar schouders op, alsof het allemaal maar niets was voor haar. Het normaalste van de wereld. ''Ik zet mijn verstand gewoon op nul, i quess. Daarnaast verdraag ik over het algemeen veel, hoewel af en toe een glaasje te veel of een joint hier en daar ook wel helpt.'' zei ze en kort beet ik op mijn lip. Ze was zo veel veranderd in vergelijking met vroeger. Drugs? Alcohol? Ik mocht nog maar net legaal drinken al leek het hier niemand te boeien of iets wel of niet mocht. ''Daarnaast heb ik nog geluk met Charles, voor zover je het geluk kan noemen. Charles heeft mij nooit fysiek iets aangedaan en zal dat ook niet doen. In tegenstelling tot Max.'' ik sloeg mijn ogen neer waarna ik even keek naar mijn pols die ook lichtelijk beurs was.
    ''Iedereen is even van het padje af geloof ik.'' zei Jazz op mijn vraag waarna mijn volgende vraag haar niet deed vreemd opkijken. ''Ik kom net van de jongensafdeling en ik heb Mason gezien, en ook zijn kamer helaas.'' Zuchtte ze . Romy kijkt me ongelooflijk aan.''Je hebt Mason zien liggen?'' vraagt ze met ongeloof. Ik knik.
    ( gelieve niet mijn rol te bespelen :') )
    ''Is niet zo'n florissant gezicht. Om al niet te spreken over de lijkengeur gemengd met andere smerige geuren die daar vandaan komen. Een beerput is er jaloers op.'' zei ze en rilde even waardoor ik even mijn neus optrok en huiverde van de gedachten van een dode Mason op het bed. Mijn ademhaling versnelde even, wat als ik zo tot mijn einde zou gaan komen? Mijn bruine ogen, stonden groots en bang en geschrokken keek ik op toen Max blijkbaar tegenover ons kwam zitten. ‘Dus... waar zitten jullie dames over te smoezelen?’ zei hij en nam een hap uit zijn appel. Ik schraapte even mijn keel en schudde mijn hoofd zachtjes, de enge gedachtes weg denkend. " Niets bijzonders." zei ik zachtjes tegen Max en keek even naar Jazz. Ze leek er zo kalm over... Zou ze? Nee dat kon gewoon niet. Jazz was niet instaat om Mason zoiets aan te doen.... toch? " Heb je Cleo dan gevonden?" vroeg ik Max toen ik hem weer aankeek. Hij zag er wat verwilderd uit en hoewel ik zeker was dat hij met zijn hoer bezig was geweest, zei ik er niets over.







    CEDRIC DEVIN IVERS

    Loverboy, Mol, Stairs, with Kesari

    🐍





    Kesari maakte ietswat afwezig een hummend geluidje, alsof ze luisterde en glimlachte zwakjes al was ik niet zo dom. Ik merkte wel aan de houding van haar dat er iets scheelde al had ik niet de behoefte om haar hierover aan te spreken. Ze was ook mijn meisje niet dus ook niet mijn zorgen. "En anders wil vast een van de meisjes met je drinken, niet?” zei ze en ik herkende wat sarcasme in haar stem wat me kort deed lachen. " Wie weet, zo lang ze maar niet over de boeg gaan zoals Mason." zei ik luchtig, rookte het laatste van mijn peuk op en gooide deze op de grond. Na deze uitgetrapt te hebben blies ik de rook uit en richtte ik mijn kijkers weer op de brunette. " Laten we terug naar binnen gaan. De chaos is vast wat geminderd." melde ik haar. Nog net niet bevelend zoals de meeste jongens wel zouden doen. Ik had momenteel ook geen behoefte hieraan en ik wist haast zeker dat Kesarie deze toon ook prefereerde. Ondanks dat ze erg van de buitenlucht leek te genieten.
    Echter hoorde ik niet met haar hier buiten te staan dus ze mocht me dankbaar zijn. Nu had ik dan ook erge behoefte aan wat koffie en desnoods wisten we de 'kerstsfeer' wat terug te brengen in het hotel. ik plaatste mijn hand op haar onderrug en begelijde haar terug het hotel binnen. Eens binnen en ik zeker er van was dat ze niet meer naar buiten kon rennen liet ik mijn hand van haar onderrug af glijden waardoor deze kort over haar achterste ging voordat ik deze in mijn zakken stak. " Laten we hopen dat er al koffie gezet is, ik rammel." zuchtte ik waarna ik de trappen al op liep.


    (kutpost, sorry)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Het zal blauw worden denk ik, flink blauw, maar uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen. Met jouw handen en wang?’ vroeg Nika aan mij. Ik haalde mijn schouders op.
          ‘Uh, het doet wel pijn maar ik ben het wel gewend I guess... Ik hoop alleen dat Cassius spontaan blind is geworden en het niet ziet...’ mompel ik.
          ‘Dus Alyx.. Vertel eens wat over jezelf. Je bent zo nieuw dat niemand eigenlijk nog wat van je weet,’
          ‘Ik houd van kickboksen en ijs en heb een hekel aan hakken en vroeg opstaan. Meer hoef je niet te weten, gezien ik jouw naam niet eens weet.’ Alyx gaf me een bord met een panneoek erop aan – wat moest ik ermee? ‘Here you go.’
          ‘Uh, bedankt, maar ik heb geen trek,’ zeg ik droogjes en geef het bord door aan Nika. Max kwam de keuken binnenwandelen en zei wat tegen Nika. ‘Nauwelijks,’ hoorde ik Alyx mompelen en ik lachte zachtjes. ‘Als ik het verhaal over zijn teen moet geloven, dan niet,’ voegde ze er luider aan toe. Nou, nou, die was nogal zeker van haar zaak. Max is inmiddels de keuken ook weer uitgewandeld. Die was in een goede bui...
          ‘Wie heeft er sigaretten nodig? Ik wil er eentje.’ Misha was de keuken binnengekomen. Ik sloeg mijn ogen kort naar hem op en keek toen meteen weer weg. Die was in een stuk minder goede bui dan Max.
          ‘Geen sigaretten in de keuken, alsjeblieft,’ meldde Alyx. Ik schudde mijn hoofd. ‘En geen sigaretten, wel pannenkoeken.’
          ‘Eh, niet om stom te doen of zo hoor, maar uhm– Misha is het type persoon die zelf bepaald waar en wanneer hij rookt...’ Ik schraap mijn keel en kijk Misha schuin lings aan. ‘En nee bedankt.’




    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Alyx & Co

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 23:20 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Charles Louis Hamilton.


    "I'll paint you up and drag you down"
    |Silent Hedonist| With Harley | at the bar

    ''Goedemorgen en eigenlijk wel,'' mompelt ze en kijkt me kort aan. ''Maar tja, Zeke is pissig op Snow en ik heb geen zin om zo vroeg klappen te ontvangen.'' Ze haalt haar schouders op. ''En wat doe jij zo vroeg op?'' vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet. Waarschijnlijk omdat één of andere idioot de hele straat wakker schreeuwde." Het liefst had ik nog in bed gelegen, misschien niet om te slapen, maar in ieder geval warm in bed. Het is even stil.
    ''En, wat zijn je plannen voor vandaag?'' vraagt ze.
    Ik frons even terwijl ik een hap van mijn ontbijt neem. Ik weet nog niet zeker wat ik vandaag wil gaan doen, maar het zou sowieso een poging worden om te negeren dat er een lijk in het hotel lag. Of misschien ondertussen al niet meer. Ik wil er niet te veel overna denken.
    "Ik denk dat ik een film ga kijken, of misschien gewoon een boek lezen, dat is ook altijd nog een idee," antwoord ik. "Het zal in ieder geval niet heel productief zijn, dat weet ik zeker. En jij?"
    Eindelijk zijn we alle trappen afgelopen en ik zucht even zacht, als ik zie dat er zelfs hier mensen zijn op de vroege ochtend. Misschien toch maar een loft ergens een paar straten verderop kopen, waar ik me op dit soort dagen kan verstoppen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jazz Lena Alvord



    21 || Livingroom

    Ik keek op toen Max tegenover ons kwam zitten. Mijn blik flitste even naar Romy,die geschrokken opkeek naar Max. Is ze echt zo bang voor Max? Ik kan het me goed voorstellen, daar niet van. Maar wat doet ze dan in vredesnaam dat hij zo'n monster is tegenover haar. ‘Dus... waar zitten jullie dames over te smoezelen?’ zei hij en nam een hap uit zijn appel. Romy schraapte even haar keel en schudde haar hoofd zachtjes " Niets bijzonders." zei ze zachtjes tegen Max en ik knik instemmend. Ik weet niet of ik het lef heb om überhaupt iets tegen hem te zeggen.
    "Heb je Cleo dan gevonden?" vroeg Romy aan Max en ik laat mijn blik tussen die twee glijden. Wil ik weten waarvoor hij Cleo moest hebben. Hij zag er wel wat verwilderd uit, maar ik besloot mijn mond erover te houden.
    ''Zijn ze er al over uit hoe we dit het beste kunnen dekken? We moeten na de kerst gewoon weer open neem ik aan.'' vraag ik aan Max om het onderwerp te veranderen. Ik kijk bedenkelijk. Stiekem was ik ook wel benieuwd of dit onze kans was om het hotel te laten ontdekken door de politie en onszelf vrij te krijgen.
    Ik knipper met mijn ogen om die denkende blik weg te krijgen. Laat het uit je hoofd Jazz, je graaft echt je eigen graf. Ik voel de gespannen sfeer en ik ben bijna geneigd om weg te lopen, maar ik krijg het niet over mijn hart om mijn vriendin alleen te laten met dat monster.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face