• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    I have become the one true hermit.


    The truth is out there.

    I just want someone to care, but nobody cares. Now I'm even more sad. Hahahababbaha wedden dat ik over een maand weer bij een psycholoog zit. Soms Denk ik na wat ik nog net kan, en dan zie ik geen toekomst niks. Why even botter, I know the way. Iedereen heeft het al druk genoeg, waarom zou iemand zich zorgen maken om niks

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 23:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'ik gedraag me niet volwassen omdat ik een puber ben en ik twee weken tijdens de vakantie moet studeren en moeder natuur nog eens lastig komt doen'

    1) je bent even oud als ik ben, zegt dat meer over mij of meer over jou?
    2) wow studeren tijdens de vakantie o.o kijk eens naar de unief please :') en jij gaat voor geneeskunde? good luck trying to handle the stress je gaat nu al dood lol
    3) je moet nu studeren omdat je verdekke drie maand op uitwisseling was dus nu niet wenen
    je wist dat dit ging gebeuren en dat was je eigen keuze
    4) dus door al die redenen snauw je mij af lol

    somehow klinkt dit echt als slechte excuses

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 0:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben zo stalkerig dat ik zelfs begin te weten over wie LJH posts gaan die niks met Q te maken hebben. :') Beter ga ik slapen haha.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 23:52 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alle mensen die aankomen met 'vergeven' mogen van mij door de grond zakken.


    Ik haat mezelf voor mijn omgang met deadlines. :W


    What would Emma do?

    : )
    not sure i can handle more days like this

    I don't want to be here anymore


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ze hebben steeds minder leuke dingen bij Large.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aahh please laat dit iemand zijn met wie ik dingen kan delen die anderen niet kunnen begrijpen, en please laat het leeftijdsverschil geen hindernis zijn, en please laat dit werken want ik heb iemand nodig die hetzelfde doormaakt en met wie ik naar bijeenkomsten kan of zo fnjksf


    Caution first, always.

    wooow echt 'het spijt me en je hebt gelijk' en dan eindigen met een sarcastische aka jaloerse bitch slayyy

    je spijt is zeer overheersend moet ik zeggen

    okayyy duidelijk niet volwassen genoeg t'en va.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 0:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hoef morgen nog maar één ding af te maken voordat ik aan die kuttoets ga beginnen. En dat heb ik dat in ieder geval gedaan en kan ik me de rest van de volgende paar weken daar weer zorgen over gaan maken.
    En hopen dat niemand morgen tegen me gaat zeiken, want dat kan ik nu echt even niet hebben.

    Ohja, je hebt je echt als een klein kind gedragen vandaag. Je wist namelijk al dat dit een klotedag ging worden en daarom zou je vandaag niet je verjaardag vieren. Dat heb je al gedaan en dat was 2x supergezellig en 2x superleuk. En daarbij: je gaat het in de zomer nog eens overdoen, omdat het iets minder leuk was dan verwacht. Stop whining and do something!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 0:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh please just kill me now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet hoe ik het morgen voor elkaar moet krijgen om te gaan en te vertellen hoe het zit. Ik kan dit niet. Ik wil niet meer.


    Im such a sobbing mess. Cried four times today, including one time in full public display en ik heb niet eens een echte goede reden damn it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.