• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kawasaki schreef:
    (...)
    ik hou van 3 dingen op deze aardbol
    vogels
    de maan
    EN SNEEUW

    ik heb serieus mijn ouders overgehaald om een weekje van de vakantie te plukken en te gaan skiën in turkije: palandöken 😇😭😭😭 cant frikkin wait

    Vergeet motoren niet mehri


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    (...)

    ik heb nog een (mannen) trui met een pug erop die ik ooit van een vriendje heb gekregen, je mag hem komen ophalen.


    omw omw omw


    Heaven is a place that we all have

    haha yolanda, mooi adnane geschreven ^^

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Vergeet motoren niet mehri

    maar dat is iets wat mensen hebben gemaakt niet wat al van de wereld was HAHAH c:

    Kawasaki schreef:
    (...)
    maar dat is iets wat mensen hebben gemaakt niet wat al van de wereld was HAHAH c:

    SSSSSST ccc:
    HAHAH


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik zat vast in eindhoven want het slotje van de benzinetank was vastgevroren en onze tank was leeg EN HAHAHAHAH


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    (...)



    holy shit i want


    Heaven is a place that we all have

    Sneeuw, warme choco en super cute Efteling werknemer. I'm content. freezingmybuttofftho


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Frey_ schreef:
    Happy 100th anniversary, waarom de dag niet doorbrengen met huilen en jezelf haten voor het maken van keuze's waarbij altijd mensen teleurgesteld raken.


    Note to self: eat.
    Ik ga uitgebreid lunchen. Ik heb echt voedsel nodig. En knuffels. Maar vooral eten.

    Godsamme dit is een tegenslag. Eerst word ik ziek, en nu voelde ik me beter gisteravond dus ik mocht in principe naar tomofair. Nu door die fucking kloten sneeuw durft mama me niet te brengen en de treinen kunnen vertraging hebben. Waarom kan ik niet gewoon leuke dingen doen zonder tegenslagen en teleurstellingen? Probably omdat ik zelf een teleurstellig ben
    Cot dammit wat haat ik mezelf.


    This ain't no place for no better man.

    ShitSchijtFudge rot alsjeblieft even een heel eind op. Ik heb hier géén zin in, net zo min als jullie. Het is echt veel geld, in ieder geval voor mij en ik heb GEEN zin om dat allemaal te gaan betalen. En het dan laten klinken alsjof jullie me zoooo graag een plezier willen doen JA FUCK EEN END OP

    ik ben hier zo klaar mee, fuck off echt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bryant schreef:
    Godsamme dit is een tegenslag. Eerst word ik ziek, en nu voelde ik me beter gisteravond dus ik mocht in principe naar tomofair. Nu door die fucking kloten sneeuw durft mama me niet te brengen en de treinen kunnen vertraging hebben. Waarom kan ik niet gewoon leuke dingen doen zonder tegenslagen en teleurstellingen? Probably omdat ik zelf een teleurstellig ben
    Cot dammit wat haat ik mezelf.


    aaahw edward, ur not a disappointment, ur purrrrrrfect. ur loved af.


    Heaven is a place that we all have


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    aaahw edward, ur not a disappointment, ur purrrrrrfect. ur loved af.


    Thanks, but not by myself.


    This ain't no place for no better man.

    Boodschappen gedaan zonder op mijn bek te gaan :Y)


    Caution first, always.