• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Tering, kut, shit, klotezooi, facking hel, tyfus, tering, godverdomme

    Waaaaaaaaaaaaaarom wacht ik met alles tot het laatste moment? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Echt hoor, wat is mis met je? Je geeft me al DAGENLANG een boze blik, loopt dingen over me te lulle die niet waar zijn. je vriendin kijkt me boos op school aan; ik durf niet eens meer te praten hier thuis zonder bang te zijn om een klote opmerking van je te krijgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom heb ik het gevoel dat ik steeds het gesprek moet beginnen/lopende houden


    anders praten we gewoon niet want dat is gewoon ook prima voor me :') weet ik meteen waar ik sta


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ? als ik respectievelijk een zevende en een negende van de tijd nodig heb die er is aangegeven, klopt er dan gewoon echt helemaal niets van die geschatte tijden, of ben ik onverwacht briljant? zijn er echt mensen die daar vijf uur over doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik vind dat ik zelf al flakey kan zijn, maar dan zijn er altijd nog mensen die me daarin zwaar verslaan. Dacht ik met iemand afgesproken te hebben om samen te gaan werken voor een opdracht, heeft diegene zomaar iemand anders gevonden en laat ze dat niet eens aan mij weten/liegt ze er ook nog half over. Whatever, dan werk ik ook liever niet met haar samen. Dat betekent nog niet dat ik me niet heel erg verontwaardigd voel en het behoorlijk lullig vind.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben zo!!!! opgelucht en blij!!!!! k had eerst soort van ruzie met een vriend van mij bc i fucked up en toen wist ik niet meer of they überhaupt nog met me wilde praten, maar vandaag stuurde die me een DM!!!! En daarna gingen we Drarry avms, Yuri on ice en Skam kijken!!! AAAAA Ik ben zo blij want god ik wilde them echt niet kwijt.
    Ik moet echt een spoedcursus genderneutral pronouns in het Nederlands.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Damn, alleen al het horen van die naam doet pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    𝓚𝓪𝓷 𝓷𝓲𝒆𝓽 𝔀𝓪𝓬𝓱𝓽𝒆𝓷 𝓸𝓶 𝒆𝓲𝓷𝓭𝒆𝓵𝓲𝓳𝓴 𝓲𝓷 𝓶𝓲𝓳𝓷 𝒆𝓲𝓰𝒆𝓷 '𝓼𝓪𝓵𝓸𝓷' 𝓽𝒆 𝓫𝒆𝓰𝓲𝓷𝓷𝒆𝓷 (っ◔◡◔)っ (づ ̄ ³ ̄)づ

    Occamy schreef:
    Tering, kut, shit, klotezooi, facking hel, tyfus, tering, godverdomme

    Waaaaaaaaaaaaaarom wacht ik met alles tot het laatste moment? :W


    Dit en ik heb een bloedblaar uhhh


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    (...)

    Dit en ik heb een bloedblaar uhhh

    Auwie D:
    Al doorgeprikt?

    //
    *keyboardsmash*
    You have GOT to be kidding me. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Wtf. Dit meen je niet he?! Gelukkig is m'n vriend in orde en is de auto niet economisch total loss


    26 - 02 - '16

    Damn, je bent echt irritant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schiet me neer ofzo. Ik ben echt overal zo klaar mee.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Schiet me neer ofzo. Ik ben echt overal zo klaar mee.


    i aint shooting you fuck no ur the best

    // ¯\_(ツ)_/¯ ¯\_(ツ)_/¯ ¯\_(ツ)_/¯

    ///OH GOD HIJ WERKT HAHAHAHAHAHA

    ////( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Anderhalve euro verdiend door te doen alsof ik een baby heb (een vriendin van mij heeft het er al over gehad, dus we doen het zo). Bedankt Qassa.


    What would Emma do?