Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ her Room~ Jona

{ Outfit}
Jonathan stopt de kus even om mijn shirt uit te trekken, waardoor mijn donkerblauwe kante beha zichtbaar word. Een lichte grijns siert mijn lippen en de kus wordt voortgezet. Zo zitten we een tijdje op mijn bed, zoenend. Geen idee hoeveel tijd er verstrijkt, maar het enige wat ik weet, is dat ik de hele middag zo zou kunnen blijven liggen. Mijn tong laat ik zachtjes tegen zijn lippen aantikken. Toch is er iets in me wat me tegenhoud, ik wil het bed nog helemaal niet met hem delen. Nouja, niet willen is een groot woord, natuurlijk wil ik het wel. Maar of het echt verstandig is, is nog maar de vraag. Jonathan is een hele leuke jongen, te leuk zelfs om zo gelijk mee naar bed te gaan. Ik onderbreek de kus en laat mijn hand even door zijn warrige zwarte haar gaan. 'Weet je wat het is, ik vind je echt heel leuk, maar in mijn ervaring, gaat het negen van de tien keer fout als je al gelijk met elkaar het bed deelt.', ik begin zacht te lachen en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. 'Je bent te leuk daarvoor, en daarom lijkt het me beter om te wachten.', ga ik verder terwijl ik hem kusjes in zijn nek geef. Mijn hoofd laat ik vervolgens rusten op zijn schouder. En even moet ik denken aan wat Ada me net vertelde op Whats'app. Caleb zou jaloers zijn op Jonathan, terwijl hij
obiously soort van een relatie heeft met Lana. Ik vraag meerdere vrienden om hulp, maar tegen Jona zeg ik niets. Misschien, zou hij zich wel zorgen gaan maken, en zal dat alsnog iets kunnen verpesten. 'Dus wat wil je verder deze middag doen?', vraag ik terwijl ik Jonathan lief in zijn mooie ogen aankijk om vervolgens een kusje op zijn lippen te drukken.
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead