• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (mijn topics^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {MAAAIIIN TOPICS :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [my topics]

    [haha, we doen van 'nog steeds niks', ok?]

    Lavender
    'Oh, hallo Ron.' zeg ik op mijn liefste toon en glimlach naar hem. Dan draai ik me om, wordt rood en kijk weer naar het vuur. Ik zucht en pulk wat aan het haardkleed.

    Harry
    'Hoi Ron.' zeg ik dof en staar nog steeds naar mijn voeten. 'Hoe gaat het?' mompel ik en strijk door mijn haar, zet mijn bril af en poets hem. Dan zet ik hem weer op.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Ron Weasley
    'Hoi Lavender en hoi Harry' Mompel ik waarna ik de kop van mijn chocokikker eraf breek, 'Slecht, ik kom 7 cm te kort bij mijn huiswerk van potions en ik sterf van de honger' Zeg ik waarna ik de kop van de chocokikker opeet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    'Slytherin?' zeg ik verbaasd. We gaan wel goed dit jaar. Eerst gaan we Madison vertrouwen en nu vindt Ginny ene Averna aardig, allebei uit Slyterin. Vreemde naam trouwens, Averna.
    'Nou ja, als jij zegt dat ze aardig is, geloof ik je.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ik denk dat we maar moeten zorgen dat alles straks opgeruimd is en de kast met iets anders moet vullen' zeg ik bedenkelijk. 'Al klinkt het toch als een super idee'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry

    'Ik heb nog geen 3 cm af.' Ik grijns als een boer met kiespijn. 'En morgen meld ik me wel ziek. Of kan je me vervloeken zodat ik echt ziek ben?' Ik zie dat Lavender zich omdraait. 'En je zei nog wel dat je hem al af had!' zegt ze verontwaardigd maar ik trek me er niets van aan. Ik zie een chocokikker liggen maar heb geen honger, ik pak het plaatje, gooi de kikker naar Ron en bekijk Merlijn, die aan zijn baard krabt. Ik zucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte waarna ze hem even nastaarde met een klein glimlachje op haar lippen en zich met een zucht op haar rug op bed liet vallen toen Draco de deur achter zich had gesloten. Een giechel verliet Marry haar mond, warna Astoria haar aankeek. "Wat?". "Niks". "Wel.". "Misschien...". "Misschien wat.". "Oh niks". Astoria gooide een kussen in marry haar gezicht. "Zeg nou maar gewoon wat er is." zei ze grinnikend. Marry grinnikte terwijl ze het kussen tussen haar armen klemden en haar aankeek met een grote glimlach op haar lippen. "Wat speelt er tussen jou en Draco, ik dacht dat jullie alleen vrienden waren..althans...je kent hem pas een halve dag". Kleine rode blosjes verschenen op Astoria haar wangen terwijl zij ook een kussen tussen haar armen klemden. "We zijn...ik ben...we hebben iets samen.". zei ze zachtjes. Marry haar lippen verschenen als een O op haar mond terwijl ze Astoria met pretlichtjes in haar ogen keek. "Vertel me...alles!". Astoria grinnikte. "Nou...vandaag gingen we-". "Hadden jullie sex?". Astoria haar wenkbrauwen schoten omhoog terwijl het bloed naar haar wangen stroomden en ze een beetje in elkaar kromp en het kussen steviger tegen zich aanklemden. "Ja" zei ze zachtjes terwijl ze haar hoofd in het kussen verschuilden. Een giechel van pret verliet Marry haar mond terwijl ze wat met haar voeten heen en weer ging uit nieuwschierigheid terwijl ze leek te ontploffen van blijheid. "Oh! Mijn kleine Tori is geen maagd meer!" kride ze. Astoria plaatste haar hand op Marry haar mond. "Wil je soms dat de hele bovenverdieping het hoort?". Marry schudde haar hoofd. "Nee" mompelden ze tegen Astoria haar hand. "Mooizo" grinnikte Astoria waarna ze haar hand van Marry haar mond haalden. Een van de vele lichtelijke, maar zeer pijnlijke steken drong Astoria haar buik binnen waarna ze met een klein maar duidelijk een pijnlijk kreuntje zachtjes in elkaar kromp. Marry keek haar aan met een bezorgde blik in haar ogen. "Gaat alles wel goed Tori?". "Ja, gewoon buikpijn.". Zachtjes beet Marry op haar onderlip terwijl een bedenkelijk blik opkwam in haar ogen, maar al snel plaats maakten voor een blik die bestond uit een mengeling van geschrokken en bezorgd. "Misschien moet je even een buisje halen.". "Wat is een buisje?". Een zucht verliet marry haar zucht waarna ze een wit buisje uit haar tas haalden en deze in Astoria haar handen drukten. "Lees de bijsluiter dan snap je het wel.". Astoria opende het witte doosje terwijl haar ogen over de regels schoten waarna ze haar wenkbrauwen optrok. "SAY WHUT!? MARRY IK BEN HEUS NIET-". "Wil je soms dat de hele bovenverdieping het hoort?". "Nee" mompelde Astoria tegen Marry's hand. "Doe het nou maar gewoon, beloof het me Tori..." zei marry terwijl ze haar hand terug trok. Astoria knikte langzaam terwijl ze naar het buisje keek. "Ik laat je wel even alleen." Marry stond op terwijl ze nog even glimlachte naar Astoria en met een zacht tikje de deur achter zich sloot. Met een zucht zat Astoria weer op de rand van haar bed terwijl ze naar het wit met blauwe buisje in haar handen keek, ergens vroeg ze zich af hoe Marry hier aankwam, maar ergens...wou ze dit niet eens weten. Niet veel later lag Astoria weer op haar rug op bed met het buisje naast zich, afwachtend op het piepje. Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl haar ogen elke beweging van de wijzers van de klok volgden. Een kleine schok kroop over haar rug naar boven toen een klein piepje haar oren vulden, in een rap tempo zat Astoria recht op in bed waarna ze het buisje tussen haar handen nam en op haar onderlip beet, bang voor wat er zou staan als ze hem om zou draaien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:02 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley
    'Hmmm.. Waarmee wil je de kast vullen dan?' Vraag ik hem grijnzend waarna ik een kapot kussen pak en die voor me op de grond gooi en vervolgens met mijn want hem weer repareer.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheMarauders schreef:
    Harry

    'Ik heb nog geen 3 cm af.' Ik grijns als een boer met kiespijn. 'En morgen meld ik me wel ziek. Of kan je me vervloeken zodat ik echt ziek ben?' Ik zie dat Lavender zich omdraait. 'En je zei nog wel dat je hem al af had!' zegt ze verontwaardigd maar ik trek me er niets van aan. Ik zie een chocokikker liggen maar heb geen honger, ik pak het plaatje, gooi de kikker naar Ron en bekijk Merlijn, die aan zijn baard krabt. Ik zucht.


    Ron Weasley

    'Hmm.. We kunnen altijd aan Fred en George vragen of zij wat weten?' Opper ik waarna ik de rest van mijn chocokikker opeet en een smekkie in het haardvuur gooi waardoor het luid begint te knetteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik heb eigenlijk geen idee' zeg ik bedenkelijk waarna ik mijn stok op een kapot kussen richt. 'Misschien iets wat je niet vaak ziet en een herrie maakt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry
    Ik bedenk plotseling dat George de sluipwegwijzer nog heeft. 'Ja is goed. Misschien kunnen ze me een neusbloednoga geven of zo... Heb jij Fred en George gezien dan?' Ik gooi Merlijn op tafel en kijk naar Ron.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George Weasley
    ''Heb jij nog die tuinkabouters die we laatst uit de tuin hadden gehaald?' Vraag ik hem grijnzend, als we die in de kast stopten wouw ik zekerwete zien hoe ze er op reagereerden.


    Don't be like the rest of them, darling