Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
Slytherin || Why did I have to get engaged again? || dress
Het feest was gelukkig niet helemaal een ramp geweest. Nadat we allebei wat alcohol in ons systeem hadden, was het gesprek wat losser gaan lopen. Richting het einde van de avond hadden we gezoend, wat me niet was tegengevallen, maar toch was ik in mijn eigen bed beland. De volgende ochtend was k naar huis vertrokken, waar had gebleken dat mijn ouders en die van Regulus hadden besloten samen het kerstdiner te houden om het aankomende huwelijk te beslechten en de verloving finaal te maken. Het was een erg ongemakkelijke avond geweest waarin onze ouders het duidelijk goed konden vinden, maar wij vrij weinig hadden gesproken.
De rest van de vakantie was me wat vaag voorbij gegaan, en liep ik het kasteel weer binnen met mijn koffer in mijn hand, waar de ring, die mijn en Regulus' moeder om mijn vinger hadden geschoven, brandde om mijn ringvinger. Het was betoverd, dus hij kon niet af, en ik was bang dat het ook op een of andere manier kon doorgeven als ik met een andere jongen zou flikflooien dan mijn verloofde. Met een zucht haalde ik mijn mobiel uit mijn tas, om wat met de meiden te kletsen. Ik had ze wel gemist deze vakantie, zeker nu ik echt officieel vast zat aan Regulus en er nog weinig echt tussen ons speelde. Nu wist ik ook wel dat het moest groeien en we moeite moesten doen ervoor, maar ik wist ook niet of hij dat wel wilde. Gelukkig was er een feestje vanavond, een manier om mijn hoofd wat van dit alles af te halen, al zou sex er nog altijd niet inzitten. Ik zat nu echt wel op een punt dat ik eraan toe was, maar het kon gewoon niet en dat was vrij kut. Misschien dat ik van iemand iets kon lenen om de druk een beetje van de ketel te halen, maar dat was nooit zo goed als het echte gevoel. Voor nu zette ik het heel even van mij af en klikte op Regulus' zijn naam:
to Regulus:
We hebben niet echt gesproken sinds de kerst. Hoe gaan we verder? Ik bedoel, we zitten nu eenmaal aan elkaar vast.
Hierna liep ik verder naar boven, om uit te gaan pakken en wat met de meiden te kletsen. Ik hoopte echt dat het feestje me iets zou opbeuren, want dat was zeker nodig.
Bowties were never Cooler