Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb
{ Dress}
Zo snel als het moment opkwam is voor Caleb het moment weer verdwenen. Hij schiet overreind en trekt snel zijn shirt aan. Een gevoel van schaamte bekruipt me. Jeez Scarlett? Wat is dat toch, eerst Peter en nu zelfs Caleb. . ‘We moeten dit niet doen... Ik wil graag beste vrienden met je zijn, en die grens moeten we niet overscheiden met dit soort praktijke', zegt Caleb en een diepe zucht verlaat mijn lippen. Normaal gesprokeb heb ik altijd een antwoord klaar, maar nu sta zelfs ik met mijn mond vol tanden. 'Mee eens?', vraagt hij terwijl hij nog even zijn lippen op de mijne drukt. 'Nee eigenlijk niet, maar ach wat heb ik hier mee te maken he.', zeg ik zacht lachend. Zo snel dat als hij hier gekomen is, is hij ook weer weg. Ik sta op van me bed en smijd een koffer die in de hoek staat tegen de muur. Zoveel woede voel ik door me lichaam, metname voor Caleb, maar vooral voor mezelf. Ik bedoel, hoogst waarschijnlijk ben ik de reden dat hij zo snel weg is gegaan. Dat, of 'the little french bitch' van hem. Echt jaloerzie is niet mijn kleur en normaal gesprokeb ben ik echt niet jaloers. Maar als het om Caleb gaat heb ik dat gewoon wel, misschien omdat hij al die jaren net mijn familie was, de enige familie die ik had. Met een harde klap gooi ik de deur dicht en laat me op mijn bed vallen. Ik stuur een berichtje naar Sirius en Blake, maar krijg van allebei vrijwel geen, tot geen reactie. Die zullen ook wel gek worden van mijn gedrag. Even whatsapp ik heen en weer in de groepschat. Celeb heeft Maia aangevallen met crucio, en hoewel de hele gc in rep en roer ik maken Ada en ik er een grapje van, gewoon om de spanning eraf te halen. Natuurlijk wist ik van te voren dat er extreme reacties zouden komen, maar dat het zo erg is verbaast zelfs mij nog. Er word reageert alsof ik degene ben die de cruciatusch curse heeft uitgesproken. Over het algemeen laten de reacties me vrijwel koud, behalve van een persoon, Caleb. Als zelfs hij me in het harnas begint te werken, geef ik op. Hij is boos, maar ach wat een verassing, omdat ik het niet eens ben met zijn kleine vriendinnetje. Wat is er toch gebeurd met hem, hij was altijd zo'n kloozak tegen iedereen, behalve tegen mij, en nu lijken de rollen te zijn omgedraaid. Ik scrol door mijn whats'ap lijst en voel me wanhopig. Het enige wat ik nu nog zoek is goedkeuring, en een pleziertje voor de avond. Tussen mijn lijst vind ik een zevende jaar, Theo. Knappe jongen, donker haar, knap lichaam. Hij lijkt me perfect voor de avond. Ik spreek met hem af en leg vast een lijn cocaine klaar op mijn telefoon scherm. Zodra er op de deur word geklopt neem ik de lijn en doe ik de deur open. 'Hey beautiful.', zegt Theo en ik voel hoe zijn ruwe lippen de mijne aanraken en we samen op bed belanden.
en zo verder, maar om dat nou allemaal te beschrijven haha.
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead