Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ her Room~ Jona
{ Outfit}
Hand in hand lopen we naar beneden, richting de Great Hall. Hoewel er nog veel voor het feest moet gebeuren, kan dat natuurlijk niet op een lege maag. 'Scar.', begint Jonathan. En aan de toon hoe hij het zegt merk ik al dat het niet goed is. 'Zou je misschien iets minder, uhm, revealing kunnen aantrekken?', ik laat Jonathan zijn hand los en kijk hem even zacht zuchtend aan. 'Al sinds de tweede draag ik revealing kleren, ik hem niks anders en ik hou van de manier hoe ik me voel als ik het aanheb.', ik neem een stapje afstand en sla mijn armen om mijn middel heen. Jonathan kijkt me even lief aan en verkondigd zijn echte reden.
'Ik vind je prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar dat vinden alle andere jongens ook en eh', ik begin licht te blozen. Damn, hij is echt anders dan andere jongens. Ik pak zijn hand weer vast en neem hem mee naar de trappen waar ik plaats neem. Zacht klop ik naast me op de lege plek naast me, als teken van kom zitten. 'Je bent echt lief Jo, en als het echt zoveel betekent voor je dan zal ik een nettere jurk aandoen, al zou ik waarschijnlijk de enige zijn aangezien ik het heb georganiseerd.', lach ik zachtjes. Maar toch ben ik het er niet helemaal mee eens. Als je het los van elkaar ziet is er niks aan de hand, maar samen genomen. Het verhaal met het roken, drinken en nu mijn kledingstyle. Does he even like me, for me? Het liefst zou ik mijn beste vriend om advies vragen, maar of dit nou iets is om met Caleb te bespreken, nee dat zeker niet. En daarbij zou met Caleb omgaan mogelijk alsnog drama creëren tussen mij en Jonathan. Niet dat het echt een jaloers type is naar mijn idee, maar omdat Cal en ik ook natuurlijk een verleden hebben met elkaar. 'En Jo, als ik een sexy en revealing jurk aan zou doen, zou ik het alleen maar voor jou doen. Die andere jongens kunnen me wat, ik heb jou gekozen.', zeg ik terwijl ik een lief kusje op zijn wang druk. Met mijn telefoon maak ik een foto van ons en plaats deze op mijn achtergrond. 'Zoveel beter.', zeg ik zacht lachend tegen mijn vriend.
A dress makes no sense, unless it inspires man to want to take it off you.
[ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 10:14 ]
Lindsay, forever in my heart Skaikru went Bughead