Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Blake

{ Dress}
Zo zitten we even, totdat ze zich losmaakt uit onze knuffel. 'Ik kots mijn eten uit.', zegt ze terwijl ze de fles uit mijn handen gritst. Ik zou willen zeggen dat het als een verassing kwam, dat ik het totaal niet verwachte. Terwijl ik ergens wel een vermoede had. Ze is ook wel erg dun en ik heb haar ook zich in tijden niet zien volproppen met eten. 'Als ik al eet.' Hoewel ik het ergens wel zag aankomen is het nog steeds pijnlijk om te horen. 'Wil je weer normaal gaan eten en aankomen?', dat kwam er niet uit zoals ik had verwacht, maar ik weet ook niet echt wat ik in zo'n situatie anders moet vragen. Voor het eerst in tijden vertelt Blake me weer dingen. Ze vertelt me alles. Over de ruzie met Jase, hoe hij teleurgesteld is over de situatie. 'Ik snap dat hij ergens teleurgesteld is, al is het eerder angst denk ik, hij is bang dat het straks een keer echt helemaal fout gaat.', zeg ik terwijl ik een grote slok uit de fles drink. 'Hij wilt een verklaring voor dit, maar ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat...," , Blake stopt even in haar zin. "dat mijn vader.. dat hij mijn jeugd heeft gestolen en dat ik daarom.. weet ik veel. Godver," , zegt ze terwijl ze de fles weer aan haar lippen zet. Ik geef haar nog even een knuffel. Ik twijfel om er verder over door te gaan, misschien is dat alleen maar pijnlijker voor haar. 'Je vader is een klootzak, ik weet niet wat hij precies gedaan heeft, als je het niet wilt zeggen, zeg je het niet.', ik pauzeer mijn zin om een slok whiskey te nemen. 'Maar wat hij ook heeft gedaan, je bent een geweldig persoon, en Jase ziet dat ook. Hij zal het begrijpen, hè is one of the good Guys. ', zeg ik met een glimlach. Waarschijnlijk heeft ze niks aan het advies maar ik ben ook niet de beste in advies geven, en eerlijk gezegd ben ik het nieuws ook nog een beetje aan het verwerken. 'En als hij het niet begrijpt kan ik hem altijd aanpakken voor je.', zeg ik zacht lachend terwijl ik nog een grote slok uit de fles neem.
Lindsay, forever in my heart Skaikru went Bughead