• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga zo maar eens koffie zetten. Daar heb ik echt zin in. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit op volwassen onderwijs en ik ben zo slecht in rekenen dat ik nog op mijn vingers tel...
    I'm such a stupid goos..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Ik zit op volwassen onderwijs en ik ben zo slecht in rekenen dat ik nog op mijn vingers tel...
    I'm such a stupid goos..

    Yo, ik tel alleen maar op mijn vingers, moet nadenken bij 2x5 en kan niet eens delen, en ik ben 20, dus no worries.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Diable schreef:
    (...)
    Yo, ik tel alleen maar op mijn vingers, moet nadenken bij 2x5 en kan niet eens delen, en ik ben 20, dus no worries.


    En ik kan het ook allemaal niet en heb een aangepast reken examen gedaan met rekenenmachine die ik zelfs verpest heb en ik ben 19


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    En ik kan het ook allemaal niet en heb een aangepast reken examen gedaan met rekenenmachine die ik zelfs verpest heb en ik ben 19

    Fuck rekenen D:
    Gelukkig telt voor mij het rekenexamen niet mee als hij onvoldoende is en ik heb hem laatst gemaakt. Het hoofdreken gedeelte bestond uit 20 vragen, heb er maar 4 in kunnen vullen. Het gedeelte met rekenmachine bestond uit 25 vragen en heb ik er ook maar iets van 5 ingevuld, en ook niet eens goed. Het examen duurde 90 minuten, was er met 20 minuten weg. Ik kon het niet meer aan, bluh.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yaas, mijn pre-ordered Pokémon Moon is binnen ;3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Argh deze luiheid is te erg gewoon D:


    26 - 02 - '16

    Diable schreef:
    Yaas, mijn pre-ordered Pokémon Moon is binnen ;3


    Ik heb gisteravond Pokémon Sun gehaald ;3


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Ik heb gisteravond Pokémon Sun gehaald ;3

    Leuk :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Diable schreef:
    (...)
    Fuck rekenen D:
    Gelukkig telt voor mij het rekenexamen niet mee als hij onvoldoende is en ik heb hem laatst gemaakt. Het hoofdreken gedeelte bestond uit 20 vragen, heb er maar 4 in kunnen vullen. Het gedeelte met rekenmachine bestond uit 25 vragen en heb ik er ook maar iets van 5 ingevuld, en ook niet eens goed. Het examen duurde 90 minuten, was er met 20 minuten weg. Ik kon het niet meer aan, bluh.


    High 5!
    Rekenen heeft me nu echt chagrijnig gemaakt. Ik was vrolijk vandaag totdat ik rekenen zonder rekenmachine probeerde. Heb van alle vragen 2 in kunnen vullen :D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Diable schreef:
    (...)
    Leuk :3


    Yasss ;3
    Alleen ben ik de domme dork en heb ik mijn 3ds thuis laten liggen. Ik ben dus bij mijn vriend, met Pokémon Sun, en ik kan het niet spelen omdat ik gewoon een sukkel ben.


    26 - 02 - '16

    Suzanne: Dat zuigt echt. Rekenen zou afgeschaft moeten worden D:

    Erieka: Slimpiee!

    // En mijn grafeerpen is er ook, jaa! En mijn glow in the dark-sterretjes zijn er ook nog eens. Pakketjes krijgen voelt echt alsof je jarig bent, hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    lol, volgens mij blijf ik me de komende maanden gewoon kut voelen. Like, ik ben gewoon de slechtste vriend ooit. Ik laat gewoon iedereen stikken omdat het eventjes niet gaat. En mijn ouders vinden me toch een loser die alleen onvoldoendes kan halen. Het is allemaal zo waardeloos. Over een tijdje heb ik gewoon geen vrienden en trotse ouders meer als ik zo door ga met nutteloos zijn. En ik kan er ook niks mee. Awesome
    Super awesome. Gemotiveerd tot niks, doet niks, kan niks.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 15:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omg, vandaag is echt geen cadeau. Het is hier precies moeilijke-klanten-dag vandaag...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    maar 'even' vier werkcolleges voorbereiden. ok.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.