• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Heaven is a place that we all have

Gelukkig zijn er nog goede mensen op aarde. <3

— Inner peace, it's hard to find. —

Echt, ik ga op een dag dat plastic op het raam boven mijn deur zwart schilderen, want ik wordt gek van al dat licht van wakkere mensen, terwijl ik probeer te slapen.

Vraagt mn pa: ja wil jij je Fallout account verwijderen zodat ik jouw mods kan deleten en zelf meer kan doen, naja prima; gaat ie er nooit mee verder. En nu wil IK juist WEL weer Fallout gaan spelen.

Aan die film houd ik echt een trauma over.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Je wilt een lijst met producten dat ik niet mag eten? Dat wordt een lange lijst :'D

[ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 22:08 ]

Seasons will change, but I shall remain

Deze film he :')

Ich liebe dich 27.12.23

Ik moet echt gaan slapen haha. Ik val zowat om

Happy Birthday my Potter!

Come fly with me
    Into a fantasy

GAWD IF I JUST COULD (no_chears)

Hoe erg ik liever in mijn fantasieën zou willen leven in plaats van in dit miserabele leventje op deze fantasieloze plek. En hoe vaak ik hierover fantaseer met toch wel een disturbing gedachte over de dood erachter.

Deep inside, I've never felt alive

Besef even dat er ouders met kinderen (van 12/13)naar deze film zijn geweest. That's disturbing HAHAHA

Ich liebe dich 27.12.23

Always a slut for podfics.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ik heb het gevoel dat ik naar rommelmarkten moet gaan om dingen te kopen en er dan achter te komen dat ze veel waard zijn.

What would Emma do?

De ene keer dat ik proefpersonen nodig heb, zijn er natuurlijk maar weinig huisgenoten thuis... Ga ik proberen nog iemand te vinden om elf uur 's avonds of zal ik de data zelf maar verzinnen...

"Take my advice; I don't use it anyway."

Mens. Het is 11 uur. Ik wil slapen, dus houd verdomme je mond dicht als ik dat normaal vraag.

is it okay if I like you

Heaven is a place that we all have

idk ik zou zo graag wat positiefs kunnen zeggen maar idk dat stoot toch af met negatief somehow #storyofmylife i figured now I get it

ik voel me gewoon zo leeg en nutteloos en eenzaam en verdrietig en gehaat en ongeliefd en eenzaam en eenzaam en onbelangrijk en ik heb niet echt het gevoel alsof iemand me oprecht nodig heeft maar misschien is dat gevoel wel gewoon een waarheid

en dan gewoon nog vreemde dingen en ik weet niet wat ik moet doen en misschien heb ik gewoon iemand nodig die echt om me geeft en me een knuffel geeft en voor altijd bij me blijft en misschien heb ik gewoon liefde nodig maar ik denk niet dat iemand mij ooit liefde kan geven sarcastic lol

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys