• Hoi mensen zoals jullie in de titel kunt lezen lijkt het alsof Quizlet begint uit te sterven. Vergeleken met paar jaar geleden zijn er heel erg weinig leden op quizlet. Vijf jaar geleden was het er wel honderden. Nu is het meestal niet meer 79 users online of 123 users online.

    Sommige mensen maken daar zich wel zorgen om. Hoe komt het dat er weinig mensen komen?
    Begint het saai te worden?
    En maak jij je hier ook zorgen om, of valt het jou op zet hier in reactie


    nobody say it was easy

    Vergeleken met nu had de mensen van vroeger gewoon meer swag, van daar dat het gaat uitsterven.


    yo people

    Dat weet ik zelf niet, kom hier niet zo vaak.

    Volgens mij dacht men dat het ermee te maken had dat er op het moment niet echt een "hype" is, zoals voorheen met one direction en harry potter etc. Zelf heb ik die periode überhaupt niet meegemaakt, dus ik kan er weinig over zeggen haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eh nouja ik merk wel dat het forum al een paar jaar aan het afzwakken is. Back in the day toen er nog Common Rooms waren van HP op het forum bijvoorbeeld, was het echt heel druk en hoefde je niet elke tien minuten de pagina te refreshen. Nu helaas wel.
    Het is gewoon een kwestie van; veel reageren, veel (interessante en nuttige) topics openen en zorgen dat het gezellig blijft. ^^

    Toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel drukker. Maar goed, things happen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel drukker. Maar goed, things happen.


    Dit.

    En als er geen interessante topics zijn, klik ik weg. De luiheid


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tegen dit probleem loop ik nu ongeveer een jaar en ik doe mijn best om er iets tegen te doen. Vooral het forum wil ik levendig houden maar het lukt al een beetje maar niet helemaal. Helaas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat het deels misschien komt, maar ik ben niet zeker, dat mensen nu veel meer Engelse fanfiction lezen dan vroeger. En op die Engelse sites is het aanbod aan verhalen vaak veel groter. (:


    The soul needs autumn.

    Ik vind het nu eerlijk gezegd al weer beter als een jaar geleden ofzo. Of een tijdje terug althans. Het is al erger geweest dus, maar inderdaad. Vroeger was het vele malen actiever hier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gelukkig, heb ik minder werk. (cat)
    Maar mensen worden ouder en vertrekken, en de jongere generatie blijft meestal niet lang genoeg hangen. Daar heeft het ook mee te maken, plus het feit dat er niet echt een hype is die de boel levendig houdt. GoT-hype? Anyone?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 17:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet alleen het forum is rustiger, maar er zijn ook echt minder lezers voor je verhalen... Superjammer :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tyene schreef:
    Gelukkig, heb ik minder werk. (cat)
    Maar mensen worden ouder en vertrekken, en de jongere generatie blijft meestal niet lang genoeg hangen. Daar heeft het ook mee te maken, plus het feit dat er niet echt een hype is die de boel levendig houdt. GoT-hype? Anyone?


    Well I would love that idea, hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ahaha wat baal ik dat de username Ramsay al bezet is, anders zou ik die username nemen en een image van die kutkop als avatar *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    oude design was bae
    denk dat het veranderen van de top geen goede zet is geweest (achteraf gezien dan, op het moment zelf was ik er erg blij mee)


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    oude design was bae
    denk dat het veranderen van de top geen goede zet is geweest (achteraf gezien dan, op het moment zelf was ik er erg blij mee)

    Denk het spijtig genoeg ook niet. Met het oude design en de oude top lekker vol in beeld bleef de site toch wel levendig door de strijd voor de titel van nummer één 1D verhaal. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.