• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Oke, ons gesprek was na je reactie alweer voorbij blijkbaar. Vragen hoe het met je gaat heeft dus ook al geen zin meer.

    I like how no one ever questions why ive got these half empty bottles of wodka in my room


    i put the fun in funeral

    Ik ben het echt allemaal totaal kwijt. Alles gaat slecht, alles is kapot..

    + en daar gaan we weer.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 23:26 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ga slapen


    Heaven is a place that we all have

    Adam Driver. Yep.

    Research is leuk en moeilijk tegelijk. Like ze hebben tattoos maar hoe vol staan die mannen. Hoe moet ik ooit weten wat voor wat staat?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You are a nice girl; but he is a first class dick. Please ditch him. Now for once and for all.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik schrik me altijd dood als hij in zijn slaap gilt. En dat doet hij bijna elke nacht/avond.

    / Het zou ook fijn zijn als mensen niet mijn tandpasta gebruiken..

    Is 17 tabbladen hebben openstaan normaal?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Come fly with me
    Into a fantasy
    Where you can be
    Whoever you want to be
    Come fly with me


    Deep inside, I've never felt alive

    Wanneer je moet kotsen, maar het niet komt. Verdomme


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb een keertje een "gefeliciteerd" berichtje geplaatst op de tijdlijn van zo'n knul uit de taalklas op school en inmiddels ben ik erachter dat 1. ik ben de enige die iets op zijn tijdlijn heeft geplaatst op zijn verjaardag en ik heb nog nooit met hem gesproken 2. het is het enige nederlandse bericht tussen alle arabische tekst 3. VIJF MAANDEN LATER liket eens in de zoveel tijd toch weer iemand dat bericht??? zo lang na zijn verjaardag ????????


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat ik op first name basis wil zijn met Quizlet.
    Met de site in zijn geheel dan. Gewoon niet meer Quizlet.nl. Maar gewoon lekker casual. Quizlet. Q. Quinten.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 0:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Ugh... ik wil wel kunnen slapen en dat kan ik niet als ik op het randje van kotsen sta... fuck this. Ik heb ook iemand te slapen, don't do this lichaam.
    Ik ben letterlijk een lijst af gegaan met dingen die ik heb gegeten, en nergens zat varkensvlees in. Dus of het eten is verkeerd gevallen, of het kom omdat ik ongesteld moet worden, of ik heb last van een verstopping door mijn pds...

    Als ik het nou even gewoon wist, had het niet zo moeilijk geweest. Bleeeh.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 0:09 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wedden dat ik morgenvroeg wel kan janken als mijn wekker gaat? Ik kan nog maar 6 uur slapen.