• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Heaven is a place that we all have

Wiarda schreef:
    Ik heb een keertje een "gefeliciteerd" berichtje geplaatst op de tijdlijn van zo'n knul uit de taalklas op school en inmiddels ben ik erachter dat 1. ik ben de enige die iets op zijn tijdlijn heeft geplaatst op zijn verjaardag en ik heb nog nooit met hem gesproken 2. het is het enige nederlandse bericht tussen alle arabische tekst 3. VIJF MAANDEN LATER liket eens in de zoveel tijd toch weer iemand dat bericht??? zo lang na zijn verjaardag ????????

Even random, maar sommige mensen stellen in dat je andere verjaardagsberichten niet kan zien. Ik heb dat ook al eens meegemaakt. :p (puntje 3 ook hahaha)

// Het zou tof zijn moest je nu naar hier komen, dan kan ik slapen en moet ik over een uur niet nog eens opstaan.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Misschien moet ik zo maar eens stoppen met Skypen.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

OMG, even een momentje van paniek. Mijn paper bleek volledig plagiaat te zijn, maar gelukkig is het omdat ik hem al eens heb ingediend en de overeenkomst was er omdat het programma mijn tekst heeft opgeslagen. OEF.

What would Emma do?

Ofc. Ik ben net wakker geworden van een piepgeluid. Ik was al helemaal in paniek. Was het bij ons naast en ik heb echt een kwartier gelegen van SHADDAP

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Well that was terrible.

— Inner peace, it's hard to find. —

Zelfs fluisteren in de woonkamer mag niet meer. Sorry hoor, maar leg dat kind gewoon op bed te slapen in plaats van in de kinderwagen in de woonkamer.

[ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 7:02 ]

Ik heb weer zin om m'n backpack te pakken en er een paar maandjes vandoor te gaan. I miss travelling so much.

Ik heb honger, ik heb over 45 minuten een eng proefwerk en ik wil slapen.

LaAt ZiEn WiE jE bENt

iedereen kijkt naar mn sokken haha bruh

Ik, vijf minuten geleden: huh, waar is mijn beha? Ik weet zeker dat ik hem nog niet bij de was heb gedaan

Een volle minuut van epische behazoektocht later: -grijpt boob onder pyjama- ... oh

Dus blijkbaar heb ik gisteravond na het douchen onbedoeld mijn beha weer aangetrokken en dat niet gemerkt tot ik hem weer echt aan wilde doen, maar hoe??? Dit is waarom ik nooit om zeven moet opstaan omfg

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Ik, vijf minuten geleden: huh, waar is mijn beha? Ik weet zeker dat ik hem nog niet bij de was heb gedaan

Een volle minuut van epische behazoektocht later: -grijpt boob onder pyjama- ... oh

Dus blijkbaar heb ik gisteravond na het douchen onbedoeld mijn beha weer aangetrokken en dat niet gemerkt tot ik hem weer echt aan wilde doen, maar hoe??? Dit is waarom ik nooit om zeven moet opstaan omfg

boobgraps tho
    soms, als ik me bijvoorbeeld in de trein realiseer dat ik niet weet waar mijn mobiel is, grijp automatisch in paniek naar mijn borsten om te voelen of ik hem daar heb gestopt. zit je daar in een overvolle coupé met je eigen borsten in je handen.

i put the fun in funeral

Lieke, als je jezelf zo plechtig hebt beloofd nooit te schrijven met deze twee jongens, DAN MOET JE DAT OOK NIET DOEN HÈ? :W

[ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 9:43 ]

Het ruikt maar koffie en nu wil ik dus koffie.

— Inner peace, it's hard to find. —

Spoderman schreef:
    Het ruikt maar koffie en nu wil ik dus koffie.

Mijn koffie is alweer op D:
    Als ik nog een beker neem ga ik zo stuiteren dat ze gek worden op 't werk, dus dat moet ik maar niet doen.

Het was nog geen 10u of ik had al 4 mensen gezien, waarvan maar 1 gepland. Wat een drukte!

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury