• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    I FINISHED MY SOTY OMFG.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    I FINISHED MY SOTY OMFG.


    *O* *O* *O*


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Inferius schreef:
    I FINISHED MY SOTY OMFG.

    Congrats


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alle social media en chat pruttel verwijderen is nog niet eens zo'n gek idee. Ik voeg toch niks toe.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diable schreef:
    Suzanne: Dat zuigt echt. Rekenen zou afgeschaft moeten worden


    Nogal!! Aangezien ik door m'n aangepast reken examen ook geen niveau 4 kan doen en de overheid waarschijnlijk beslist dat ze in de kinderopvang alleen nog maar niveau 4 'mensen aannemen

    //
    Misschien kan ik wel in Amerika wonen onder leiding van Trump. Is toch net zo verschrikkelijk als de overheid in Nederland.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Nogal!! Aangezien ik door m'n aangepast reken examen ook geen niveau 4 kan doen en de overheid waarschijnlijk beslist dat ze in de kinderopvang alleen nog maar niveau 4 'mensen aannemen

    //
    Misschien kan ik wel in Amerika wonen onder leiding van Trump. Is toch net zo verschrikkelijk als de overheid in Nederland.


    Dit meen je niet... Dat is echt zwaar klote!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Diable schreef:
    (...)

    Dit meen je niet... Dat is echt zwaar klote!


    Dus ik studeer nu eigenlijk voor katsekut terwijl ik waarschijnlijk later wel huismoeder word. En dat terwijl mijn moeder en ik de halve hubgergames hebben moeten uitvoeren om mij überhaupt op een opleiding te krijgen :'D poef alles voor niks!
    Achja was toch leuk tijdverdrijf


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    You once asked me if I was able to write this beautiful because I got hurt so many times by so many people. I don't know about that, but what I do know is that is always helps me to write Lily's thoughts down, so maybe you were right in some kind of way. Maybe the pain helps me write.


    Happy Birthday my Potter!

    Blijkbaar kost het me maar drie zeer verprutste toetsen om me van een gemotiveerde leerling tot een schoolvoorbeeld van de zesjesmaatschappij om te toveren

    Niets beters om je in de verjaardagsstemming te krijgen dan de tragische afgang van je eigen eindexamen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er zit een gat in mijn mooiste legging! D: stomme honden. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel sad


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    het is niet oké om nu nostalgisch te doen, Matty, ook al is the sound of music een leuke film en is het nummer you're the one that I want uit Grease echt catch. nee nee nee


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Bwaaaagh, nu ben ik echt doodmoe -.-"
    't Voelt echt alsof ik een nacht heb geslapen, maar het is schijnbaar maar twee uurtjes


    Deep inside, I've never felt alive

    Dedpewl schreef:
    Alle social media en chat pruttel verwijderen is nog niet eens zo'n gek idee. Ik voeg toch niks toe.

    Please don't. Je voegt wel degelijk iets toe, en ik ben zeker nie de enige die hier zo over denkt. <3

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 16:06 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo Rogue One heeft dus amazing Death Trooper 3D brillen mits je op tijd besteld maar ik heb niemand om mee te gaan maar ik wil die fucking 3D bril.


    — Inner peace, it's hard to find. —