• Na aanleiding van dit topic, leek het sommigen leuk om er een spel van te maken! ^^

    Raad welke film er wordt uitgebeeld en maak dan zelf het volgende raadsel! Dit kan met papier, potloden, paint of photoshop - het maakt niet uit, zolang het maar een beetje zichtbaar is. Zorg dat je zo weinig mogelijk details gebruikt!

    Regeltjes:
    - Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste winnaar aanwijst;
    - Is er binnen 24 uur nog geen nieuw raadsel gemaakt door de winnaar, dan mag je er zelf eentje maken;
    - Zowel films als series zijn toegestaan.
    - Zorg er voor dat je bij het plaatsen van de afbeelding ook even erbij vermeldt of het een film of een serie is, dat maakt het gemakkelijker! ^^

    We waren bij deze gebleven:


    Origineel door Krolock

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 20:15 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Yeji schreef:
    Is het nu raad de film of raad de serie? Want ik word echt verward door de topictitel en sommige die toch een serie doen. Als het beiden kan, is het wellicht handiger om de topictitel te veranderen.


    Persoonlijk vind ik het vrij duidelijk tussen de regels staan, maar als anderen het verwarrend vinden, kan het vast wel aangepast worden.


    Mhm?

    Yeji schreef:
    Is het nu raad de film of raad de serie? Want ik word echt verward door de topictitel en sommige die toch een serie doen. Als het beiden kan, is het wellicht handiger om de topictitel te veranderen.


    Het staat er nu toch duidelijk bij de foto dat het deze keer een serie is? (:

    @lies: stelt het rood bloed en het zwart eventueel een virus voor? (kuch twd lol haha)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Frisk schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het vrij duidelijk tussen de regels staan, maar als anderen het verwarrend vinden, kan het vast wel aangepast worden.

    Ik vind de titel en de regel tegenspreken. Is misschien wel duidelijk, maar als ik het topic niet kende dan zou ik denken dat het alleen voor films was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Miraculous Ladybug?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:05 ]


    Heaven is a place that we all have

    Frisk schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het vrij duidelijk tussen de regels staan, maar als anderen het verwarrend vinden, kan het vast wel aangepast worden.

    This.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yeji schreef:
    (...)
    Ik vind de titel en de regel tegenspreken. Is misschien wel duidelijk, maar als ik het topic niet kende dan zou ik denken dat het alleen voor films was.


    Maar je leest toch eerst het topic voordat je meedoet?

    Heb ik net ook gedaan. Ik weet helaas niet welke serie het zou moeten zijn...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:14 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Frisk schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het vrij duidelijk tussen de regels staan, maar als anderen het verwarrend vinden, kan het vast wel aangepast worden.


    Hier ben ik het wel mee eens.

    Perffect schreef:
    (...)

    Maar je leest toch eerst het topic voordat je meedoet?
    Heb ik net ook gedaan. Ik weet helaas niet welke serie het zou moeten zijn...

    Nee, dat lees ik niet altijd als het forumspelletjes zijn. Soms wil ik gewoon mijn gedachten op nul zetten en niet altijd het moeten lezen van een topic. Dat doe ik wel voor adviestopics, e.d. Ik vind dat je het meteen van de topictitel er vanuit op kan maken wat het spel is (wat ook altijd, tot nu, het geval is). Zoals het 'drie pf's boven je welke je het mooiste vind' of de usernames. Er is een uitzondering met als het er wat anders aan toegaat, zoals het eliminatiespel. Dan snap ik wel dat je die eerst leest. Maar dit is een simpel raadspel.
    En er mogen mensen het er heus wel mee eens zijn, maar ik heb het niet met de bedoeling dat dit een of andere stelling is. Ik zeg het omdat ik er dus wél mee zit/verwarrend vind, zoals ik dus aangaf in mijn eerste berichtje. Dit is echt zo'n met z'n allen tegen één-gevoel. Daarnaast heb ik er verder niet echt iets aan als er alleen word gereageerd met 'hier ben ik het mee eens'. Het is alsnog een raadspel, dus laten we niet teveel afwijken van het spel, ik gaf het verder alleen aan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malanaphy schreef:
    Miraculous Ladybug?


    Dit is juist ^^ En nu weten jullie meteen wat ik aan het bingewatchen ben xd

    ^ en daarom zet ik erbij dat het een serie is. Als je je dan afvraagt of dat wel mag, dan scrol je naar boven en voilà.
    En we vallen je echt niet allemaal aan, soms gebeurt het gewoon eens dat je mening verschilt met die van een groot aantal mensen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:30 ]


    Mhm?

    Iemand anders mag een cover maken, heb geen computer tot mijn beschikking atm. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Frisk schreef:
    (...)
    En daarom zet ik erbij dat het een serie is. Als je je dan afvraagt of dat wel mag, dan scrol je naar boven en voilà.
    En we vallen je echt niet allemaal aan, soms gebeurt het gewoon eens dat je mening verschilt met die van een groot aantal mensen.

    ............. Naar mijn gevoel worden er echt over dingen gelezen van wat ik zojuist gezegd heb.
    Laat maar. Ik zie wel weer dat het altijd aan de kant word geschoven hier. Het is een simpel iets wat ik vraag. Ik weet dat er weleens een groot aantal mensen een andere mening hebben dan die van mij, dat is ook niet wat ik bedoelde (in het vorige berichtje).

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de titel ook verwarrend in combinatie met de regels. Wellicht kunnen we er 'Raad de film of serie' van maken? (:

    Zullen we het eventjes gezellig houden? Als iemand een berichtje naar een moderator kan sturen of de titel van het topic aangepast kan worden, dan is het goed toch? Het staat al in de regels, dus daar hoeft het niet meer aan toegevoegd te worden.

    Misschien een idee om bij de regels te zetten dat je bij het plaatsen van de poster "serie" of "film" moet zetten (duidelijk door grootte of dikte)?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:03 ]



    Het is een film.

    Sausage Party?


    Caution first, always.