• Ik kwam laatst ineens iets tegen en ik wilde het graag delen met mijn medemarauders fans. Een fanfilm over The Marauders! Ik ben het persoonlijk niet eens met de casting van Lily en James, maar daar ga ik hieronder wel verder op in ;P Het een stukje over met name de focus op Severus Snape. Hij is een drankje aan het doen en komt een vreemde tegen waar aan hij een verhaal verteld, waarin hij de vier Marauders tegenkomt...



    Mijn persoonlijke mening hierop:
    Ik vind het echt fantastisch gedaan, mijn complimenten aan de visual effects en het acteerwerk. Maar d'r zit echt een dikke vette maar aan, want ik vind ten eerste wéér James veel te oud gecast en eerlijk: ik vind hem echt lelijk :x
    Lily vind ik ook niet geweldig gecast, maar ze komt eerder in de buurt van de leeftijd die ze zouden moeten hebben. De rest vind ik echt heel goed gecast. Met name Sirius en Severus, very very nice.
    Verder vind ik het echt vet awesome trouwens. Niet normaal hoe vet dit gedaan is :3


    Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 2:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het een super leuk filmpje, maar inderdaad James ziet eruit als iemand van 30-40 ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deze kwam ik laatst ook tegen, maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik me zo ergerde aan de acteur die James speelt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ah volgens mij ben ik door de Jily van dat filmpje al afgehaakt bij de trailer die er ooit van was? Ik wist iig wel dat het bestond, maar was bang dat het Jily zou verpesten, dus ik heb het nooit gekeken. Ik houd gewoon hard vast aan mijn fav fc's en ideeën over Jily lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Ooh het is er eindelijk, ik wachte er al een tijdje op! Nu kan ik het niet bekijken, maar ik ben heel benieuwd!


    I wanna be a wizard!

    Kwa leeftijd vind ik ze allemaal niet kloppen omdat ze tussen de 18-19 moeten zitten als ik het goed begrijp. Ik quote : no more hogwarts.

    Special effects zijn wel top tho en het idee maar volgens mij idee beeld is het zeg maar nooit zo gegaan en daar stoorde ik me nogal aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het een beetje awkward om te zien ofzo haha. Maar wel leuk gedaan.

    And again this shows how much of an asshole james was :') I hate bullies


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De special effects zijn echt goed gedaan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, dit ga ik zo in mijn pauze ook even kijken c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wauw, wat is dit goed zeg! Super knap gedaan! :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mooi gedaan! Net voor een 2de keer gekeken ;)
    Maar ik stoor me aan die leeftijden die niet kloppen.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore