• Na aanleiding van dit topic, leek het sommigen leuk om er een spel van te maken! ^^

    Raad welke film er wordt uitgebeeld en maak dan zelf het volgende raadsel! Dit kan met papier, potloden, paint of photoshop - het maakt niet uit, zolang het maar een beetje zichtbaar is. Zorg dat je zo weinig mogelijk details gebruikt!

    Regeltjes:
    - Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste winnaar aanwijst;
    - Is er binnen 24 uur nog geen nieuw raadsel gemaakt door de winnaar, dan mag je er zelf eentje maken;
    - Zowel films als series zijn toegestaan.
    - Zorg er voor dat je bij het plaatsen van de afbeelding ook even erbij vermeldt of het een film of een serie is, dat maakt het gemakkelijker! ^^

    We waren bij deze gebleven:


    Origineel door Krolock

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 20:15 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Frisk schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het vrij duidelijk tussen de regels staan, maar als anderen het verwarrend vinden, kan het vast wel aangepast worden.


    Even verduidelijken dat ik nooit tegen het idee was, of wat dan ook aan de kant schoof.

    Mag je eigenlijk vragen of de titel van iemand anders topic wordt aangepast? Amders kan iemand een berichtje sturen naar de topicmaakster?

    Ik denk ook dat het sausage party is xd (is dat een goede film, eigenlijk?)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:11 ]


    Mhm?

    Booker schreef:
    Sausage Party?


    Jaa! Goed zo (even een makkelijke na zo een moeilijke haha (;

    Jeej c:

    Ik kan nu zelf alleen geen maken, dus mag iemand anders dat van mij doen ^^


    Caution first, always.

    Frisk schreef:
    (...)

    Even verduidelijken dat ik nooit tegen het idee was, of wat dan ook aan de kant schoof.

    Mag je eigenlijk vragen of de titel van iemand anders topic wordt aangepast? Amders kan iemand een berichtje sturen naar de topicmaakster?

    Ik denk ook dat het sausage party is xd (is dat een goede film, eigenlijk?)


    Ik zal even een berichtje sturen naar een mod en de regels aanpassen.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oke, ik hoop dat het duidelijk is, haha :'D [FILM]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 22:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    World Trade Center toch


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    World Trade Center toch


    yess (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nvm

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 21:57 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avatar

    uhm dat was niet de film ^ sorry, ik bedoelde dat het inderdaad de wtc torens waren :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DC 9/11: Time of Crisis

    Om maar even verder te gaan op de vorige.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Metamorphoses schreef:
    uhm dat was niet de film ^ sorry, ik bedoelde dat het inderdaad de wtc torens waren :'D


    Oh kut sorry! Zo heet die film ook namelijk haha D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @windigo: nope (:
    @JDM: oh sorry haha dat was even een misverstand, sorry :/

    EDIT ik heb iets bijgetekend op de foto wat een tip zou moeten zijn (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 22:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar weet je hoeveel films er over 9/11 zijn? Dit is bijna zoeken naar een speld in een hooiberg D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dat een sleutel? Extremely close and incredibly loud?