• hooi ik verveel me de tering hebben jullie wat leuke en lange series voor me
    *graag een bill story
    *niet van je komt hem en de trein het meteen raak en jullie hebben een dag daarna verkering enzo
    * aub alleen maar uitkomsten die vragen vind ik zo irritant

    plies(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ikke^^


    Lalalalalalalala.

    Mijn vriendin heeft een goede ='] In love with Bill heet die van xChickita. Op het begin nog wel vragen, later neit meer =']


    Sweet dreams will come true.

    Maak die van mij maar hij heet: Rock of Love [Bill] en heeft 12 delen,met steeds een lange uitkomst;)


    Lalalalalalalala.

    trouwens hij heeft geen vragen waar je antwoord op hoeft te geven x'D ik zal wel even uitleg geven: nou er zijn dus 8 meisjes die aan een programma(Rock of Love) mee doen en die proberen zo het hart van Bill te veroveren,ja op het laatst zijn er nog 2 meisjes over en daar moet Bill eentje uit kiezen..^^


    Lalalalalalalala.

    mijne gaat ook over bill.

    [TH] Daughter From Gordon. Love Story With Bill Or..... Tom?
    als je die wil maken vind ik dat heel lief!

    Mijn vriendin heeft een goede ='] In love with Bill heet die van xChickita. Op het begin nog wel vragen, later neit meer =']
    Najaaaa zeg 0.o xD Nooit gedacht dat Marloes mn quiz iemand zou aanradenxD Maaaar ik zeg je: int begint vind ik hem zelf nogal crap en pas later goed worden maar je moet zelf maar ff kijken als je `m gaat doen x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb er één; It's just an Obsession ~ TH. Hierin ben je wel al samen met Bill en Het is wel niet lang en heeft nog maar 3 delen maar hij wordt toch bijna niet gemaakt. (: Dus voel u vrij als je niets beters te doen hebt. XD


    Tanya is de beste.

    Nou ik heb er een die is heel lang :X.. Bill und ich fur immer en heeft nu 236 delen. En is nog lang niet klaar (A). Het begin is een beetje bagger maar vanaf de 15/20 delen word hij wel veel beter!

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik verveel me ook,ik zeg tegen iemand dat ie verder moet gaan met z'n serie en dan doet ie het niet :S

    Myn serie gaat over Bill maar je krygt geen verkering met hem omdat je zyn dochter bent in myn serie xD
    The famous daughter of Bill Kaulitz.
    Deze loopt trouwens door op myn andere serie:
    Het dochtertje van Tom Kaulitz.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik verveel me ook,ik zeg tegen iemand dat ie verder moet gaan met z'n serie en dan doet ie het niet :S

    Lievee Schat.
    Ik ben druk bezig met typen maar myn broer roept me telkens. En als ik dan terug moet reageren op je berichtjes dan haal ik die delen nooit af!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heey!
    Mischien wil je ons verhaal maken!
    Hij heet: Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B).
    Er is al een Proloog en 4 andere delen en de reacties waren best goed:)
    Hij gaat over Maud en Ischelle, zussen en stiefzussen van Georg. Ze hebben niet echt contact met hem totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Georg vind ze aan het begin maar rare meiden en Maud en Ischelle denken hetzelfde over Georg. Maar later kunnen ze het beter vinden en komt de rest van Tokio hotel ook in het leven. We hadden bedacht om eerst een beetje de boot af te houden maar uiteindelijk zal Maud wat met Bill krijgen en Ischelle met Tom. Overigens, Quick en Though slaan op het feit dat Maud een motor racer is en Ischelle een motor crosser.
    Hopenlijk vind je het wat!:)
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle,,,<3