• Nou, het is hier dus kermis (: ,
    en ik heb zo'n vriend Gert. En hij's best wel player, en ik had er vorige kermis bijna mee gekust maar dat amakt niet uit, maar, hij kwam vandaag naar me toe, hij mij knuffelen. 'Was jij laatst met PIEP bezig?' ik zo 'ja' hij zo allemaal dingen zeggen, en het klopte wel enzo (: , maar dat is niet belangrijk, daarna begon ie mij allemaal kusjes te geven net langs mij mond enzo, maar daarna liep ik naar mijn crush toe. En ik was me beetje voor schut aan het zetten, en nu schaam ik me echt kapot! .. en ik ga morgen gewoon zeggen. 'sorry dat ik gisteren zo raar deeed (: ' ofzo, ik zie wel, nou boeiend. maarja, en daarna zag ik Gert weer bij andere meisjes staan te kleffen. En daarna kwam ie weer naar mij toe, best playerig.

    en ja dit topic slaat nergens op, maar ik wou het gewoon eventjes vertellen
    :X

    en niet meteen denken dat ik zo bij elke jongen sta oke? Ben geen sletje ofzo ;x

    kennen jullie ook zulkje jongens? (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 23:12 ]


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Denk ik niet, en ja die ken ik wel ja :Y) Onze school zit er best wel vol van. :Y)


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Ik ken wel zo'n jongen, hij zit bij mij in de klas, maar ik ben niet bevriend met hem ofzo. Maar ik hoor dan iedere keer, Ja ik heb met Sara, De volgende dag heeft hij met Eva en Die dag daarop weer met Sara. Echt een player.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.