• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heel de tijd ben je niet te bekennen, gebeurd er is, ben je er hoor. Lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pffft. Baby lama dun need no drama
    Maar ik maak er wel een bende van zeg.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Sinds een tijdje hebben we problemen met de youtube filmpjes en er is nog niet echt een oplossing in zicht. Telkens als een filmpje wordt gepost, slaat de pagina vast of loopt er wat mis. Door het in een quote te posten, is er niets meer mis. Hoe dat juist zit, weten we niet. :'D Hier vind je nog extra info!

    Ah ja, ik ben hier bijna nooit meer te vinden dus dit heb ik gemist. De volgende keer zal ik eraan denken!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Weetje laat maar... ik ga die moeite niet meer doen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    oooh god ik ben zo shady dat ik instant bleek word


    Heaven is a place that we all have

    Omg ik kan echt niet wachten tot de 4e.
    Waarom ik er zoveel over praat komt omdat ik mijn zenuwen positief om probeer te zetten. Omg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vrienden, ik zeg één ding: kneus je hand niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Heaven is a place that we all have

    Miall schreef:
    (...)

    she looks like a doll which is probably de bedoeling and I don't like dolls en het is creepy maar vet mooi gedaan

    Hahah yup dat was de bedoeling. Thanks (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    No, I don't want to meet you nowhere. No, don't want none of your time.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben nieuwsgierig lol.

    //

    Tbh ben ik klaar met die stichting. Ieder gesprek krijg ik te horen wat er niet kan. Dat begeleiding mens heeft jaren geen auto gehad en dan verwacht ze dat ik dat ook geen probleem ga vinden als ik uit huis ga. Mens, what the fuck, ik ben jou niet. Daarbij heb ik goede connecties en kan ik best aan een betaalbare auto komen. Mijn vriend wil me helpen. Waarom wil je dat niet horen? Oh, en waag het niet om mij nog een keer depressief te noemen. Ik heb het even moeilijk doordat volwassen worden komt met verantwoordelijkheden en dat is niet altijd even mooi. Dankjewel voor het fucking begrip. Daarbij is mijn depressie een deel van een verleden wat ik met liefde achter me laat.

    Ik dacht dat die mensen er zijn om je te helpen, maar van dit mens krijg ik spontaan terugvallen.

    Nu weet ik wat de reden is dat ik de dagen maandag tot en met woensdag haat, sinds het de dagen zijn waarop die gesprekken gepland staan die me steeds verder de grond in praten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:12 ]


    26 - 02 - '16

    Het meest trieste van alles is dat je denkt dat iemand een shit geeft


    Caution first, always.

    ohmygod i feel so threatened right now pls


    Heaven is a place that we all have

    ohnee its that time again waar Q leeg is


    Heaven is a place that we all have

    "je moet echt wat aan je alcoholprobleem doen"


    welk probleem nee srsly stop met je te moeien alsof je mn moeder bent echt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys