• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Inspiratie krijgen voor een saai betoog over voetballers gaat me nooit lukken zo.... Ik ben niet serieus genoeg voor saaie dingen schrijven (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit, ik kan niet sterven voordat ik weet wie A is. Verrekte PLL.


    Your make-up is terrible

    ^ get your feeling hahaha :'D ben je al bij de laatste episode van het seizoen?

    IK WIL EX ON THE BEACH DD NEW EPISODE GVD D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    ^ get your feeling hahaha :'D ben je al bij de laatste episode van het seizoen?

    IK WIL EX ON THE BEACH DD NEW EPISODE GVD D:


    Yeah, ik heb alles gezien. D: De nieuwe komt pas in april.


    Your make-up is terrible

    Ga ik morgen naar school of niet? Mh... Geen zin in 3 uur op les moeten wachten though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Echt, deze stem past gewoon niet... Maar toch heeft het iets, maar het feit dat het bij zo'n jonge gozer hoort...
    Oh en die clip is super vreemd xd

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgenochtend moet ik echt dingen gaan opruimen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een laptop besteld :3


    26 - 02 - '16

    Ik haat je. Manipulatieve klootzak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is een dinsdagavond en ik heb alles voor morgen al gedaan, dus ik heb eigenlijk geen reden om nog naar het werkcollege te gaan, en donderdagochtend valt er iets uit en alleen donderdagmiddag van drie tot vijf heb ik nog één college, dus... ik heb weekend??? Zo goed als???

    Dit is een onverwachte wending waar ik aan zou kunnen wennen. Een wenwending. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is een dinsdagavond en ik heb alles voor morgen al gedaan, dus ik heb eigenlijk geen reden om nog naar het werkcollege te gaan, en donderdagochtend valt er iets uit en alleen donderdagmiddag van drie tot vijf heb ik nog één college, dus... ik heb weekend??? Zo goed als???

    Dit is een onverwachte wending waar ik aan zou kunnen wennen. Een wenwending. (nerd)

    wat de fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    wat de fuck


    Studeren is best wel een beetje awesome soms


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb besloten morgen thuis te blijven want ja, waarom zou ik gaan? Ik vraag donderdag & vrijdag wel wat ik heb gemist. Geen zin om 3 uur op school te zitten wachten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Studeren is best wel een beetje awesome soms

    niet zeker of ik nou heel blij voor je ben of dat ik gewoon een beetje nors wil fronsen nu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    niet zeker of ik nou heel blij voor je ben of dat ik gewoon een beetje nors wil fronsen nu


    jouw tijd komt nog wel, jip. (fish) dan heb ik een 8-5 kantoorbaan en mag jij me vertellen over je 1-3 colleges twee keer in de week.

    + Dit is 100% aan mijn docenten te danken, want de ene moet donderdag om twaalf uur ergens heen en had toen over het 9-11 college zoiets van "nou, jongens, willen jullie nog? ik niet" (hij is wel mooi een professor geworden met die instelling) en de andere mag ik letterlijk zo weinig dat het me motiveert om een avond aan opdrachten te besteden zodat ik het werkcollege kan skippen, yay


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan