• De laatste maanden mis ik best wel het wat meer persoonlijk contact hebben met mensen op Quizlet. Soms stuur ik mensen daarom maar een GB, maar ik heb ondervonden dat het contact 19 van de 20 keer ophoudt omdat ik vergeet een bericht terug te sturen. Dan wil er de tijd voor nemen, gaat er zo een week om, dan nog een week, en dan vraag ik me af of het überhaupt nuttig is om nog te antwoorden (of erger, ik weet niet meer of ik geantwoord heb en de persoon in kwestie is een read & deleter). En dan schaam ik me halfdood en wordt het steeds moeilijker om mensen opnieuw aan te spreken omdat ik bang ben dat ik mezelf of hen toch weer teleurstel.

    I dunno. Ik moest dit even kwijt. :')
    Zijn er mensen die zich hierin herkennen of een gouden tip hebben om dit haast asociale gedrag (want zo voelt het!) te verbeteren?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik begon me al genegeerd te voelen... (cat)

    Lol kidding. Go see your doc, you're just suffering from Alzheimer. Misschien helpt opschrijven? Of neem elke dag even de tijd om je GB te lezen en te antwoorden?


    oi, suzy

    hahahhaha same ik kan echt geen conversaties onderhouden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een oplossing heb ik niet, maar ik herken mezelf er wel heel erg in, helaas. :'D


    She's imperfect but she tries

    Nesantia schreef:
    Ik begon me al genegeerd te voelen... (cat)

    Lol kidding. Go see your doc, you're just suffering from Alzheimer. Misschien helpt opschrijven? Of neem elke dag even de tijd om je GB te lezen en te antwoorden?

    Ja, dat bedoel ik dus. :')
    Maar ik heb dat heel serieus al geprobeerd. Ik houd dat alleen hoogstens twee dagen uit en dan ga ik weer verder met mijn uitstelgedrag. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mignon schreef:
    Een oplossing heb ik niet, maar ik herken mezelf er wel heel erg in, helaas. :'D


    Dratini schreef:
    hahahhaha same ik kan echt geen conversaties onderhouden


    Oh, fijn om te horen dat ik niet de enige ben :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoor het al. Je bent terminaal. Hopeloos. Niets meer aan te doen.
    Grapje natuurlijk.

    Dan weet ik verder helaas geen mogelijke oplossingen... Geheugenspelletjes doen? Ik heb echter geen idee of dat echt werkt...


    oi, suzy

    Same, haha. Daarom hou ik gewoon nog amper gesprekken, behalve als iemand tegen mij begint te praten. Of ik moet ze op Whatsapp hebben, dat gaat gewoon wat makkelijker.


    Your make-up is terrible

    Maak een lijstje met mensen waarop je nog moest reageren? En als je het handig vind, waar het over ging? (: Ik ben van de lijstjes, haha.

    Thunderfvck schreef:
    Same, haha. Daarom hou ik gewoon nog amper gesprekken, behalve als iemand tegen mij begint te praten. Of ik moet ze op Whatsapp hebben, dat gaat gewoon wat makkelijker.

    Ja, daar zijn het minder grote lappen tekst :'P
    Ik hield daarom ook niet zo veel gesprekken meer, maar ik mis het toch. :')


    En de lijstjes zijn nog wel een idee, Emma! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik probeer altijd meteen te reageren en dan de berichten te verwijderen, omdat ik niet wil dat mijn gb overvol staat met berichten. Maar als ik even geen tijd heb om te reageren of zo, dan laat ik het bericht gewoon staan of zet ik even in mijn notes dat ik nog moet antwoorden op die persoon.


    16 - 09 - '17

    Tracker schreef:
    (...)
    Ja, daar zijn het minder grote lappen tekst :'P
    Ik hield daarom ook niet zo veel gesprekken meer, maar ik mis het toch. :')


    En de lijstjes zijn nog wel een idee, Emma! (:

    Je kan ze afvinken of doorstrepen en zo hopelijk makkelijk zien op wie je nog moest reageren. Die lijst vul je steeds aan en op een gegeven moment maak je een nieuwe. Zo zou ik het doen (:

    Ikr. Ik vergeet ook vaak op Facebook prive berichten te reageren of whatsappjes, waardoor mensen het gevoel krijgen dat ik ze negeer terwijl dat niet mijn bedoeling is. Ik ben zo vergeetachtig en rommelig o.O


    26 - 02 - '16

    Dratini schreef:
    hahahhaha same ik kan echt geen conversaties onderhouden


    Deep inside, I've never felt alive

    haahha dit is letterlijk ME. Ik ben onlangs zelfs zo lui geworden dat ik GB berichtjes niet meer verwijder lawl x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit is zo herkenbaar, oh help :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."