• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Thunderfvck schreef:
    Idc, ik ga kerstliedjes luisteren.

    *_* JIJ snapt mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stomme kuthond, echt. Waarom moet je daar nou weer een cadeau achterlaten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste staking van dit schooljaar zit er ook weer op en ik heb het wonderbaarlijk genoeg overleefd. Het zou handig zijn als ik dan 199 euro uitgeef aan een abonnement voor het openbaar vervoer, dat ik het dan ook kan gebruiken.


    Take me to wonderland

    Ik heb zo voor het eerst na mijn gezakte examen weer rijles en ik ben zo extreem nerveus. Zo ontzettend veel buikpijn... Ik kan dit niet...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is herfst. Wat doet een stomme mug als jij dan nog op mijn kamer? Je hebt me al twee keer gestoken, sterf plz.

    Ik hou van leedvermaak. Maar ik wil hier helemaal niet bij zitten. Ik heb geen behoefte die geluiden te horen. Ze hoeft niet te verwachten dat ik haar in het ziekenhuis kom opzoeken. Dat ga ik niet doen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 7:08 ]

    Mag ik al ziek in bed blijven?

    - Zo'n beetje het eerste dat ik zie als ik wakker word, is die stomme zwarte pietendiscussie. Ik ben dat hele moddergooien over en weer helemaal beu & I don't want to live on this planet anymore.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 7:22 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bwug oké ik voel mij kut. Why always me?


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaaha, wie zich brandt moet op de blaren zitten. (finger)(finger)(finger)

    'Je hebt geen last van hem.'
    O nee? Wie moest gister om 10 uur in de avond per se douchen toen ik naar bed wilde? Hij inderdaad.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 8:00 ]

    Bwaaah, ik wil gewoon thuisblijven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vanaf 8 uur al klaar wakker... -_- en dat op een van me laatste vrije dagen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je niet doorhebt dat je de eerste twee uur vrij hebt en dus twee uur te vroeg bent ><


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iemand met zo weinig begrip voor zijn medemens verdient het ook niet om liefde te ontvangen.


    i put the fun in funeral

    De dag duurt nog zo lang :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lol, je reacties op mij steeds. :W Anders bemoei je je lekker met je eigen leven in plaats van met de mijne, je kent me niet eens.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 8:59 ]