• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Abditory schreef:
    De dag duurt nog zo lang :c


    Deep inside, I've never felt alive

    Waar is mijn popcorn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan vrijdag natuurlijk ook gewoon naar Nishicon, want bijna al m'n lessen vallen uit. Mh, wat zal ik eens doen?...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bonafide schreef:
    Iemand met zo weinig begrip voor zijn medemens verdient het ook niet om liefde te ontvangen.


    Mooi gezegd.


    Your make-up is terrible

    Ugh. Ik zou nooit huisvrouw kunnen worden als ik hier al zo chagrijnig van word


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow deze Dr. Phil aflevering is fucked up.


    26 - 02 - '16

    Sigh. Zielig dit. Maar ik had niet anders van je verwacht. Ik ben blij dat je je zoveel van me aantrekt.

    Bijna weeeeeekend.

    Je bent egoïstisch en idioot bezig. Er zijn ook nog andere mensen dan jij op deze planeet, dude, get over yourself. Ik ben benieuwd wie je nog mag van de groep. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    'Je bent echt niet vaker dan eens per jaar ziek.'
    Ha. Ha. Ha. Yeah right. Ik ben gemiddeld 14 stagedagen per jaar ziek. Leuk dat mensen met ziektes weer vergeten worden, zoals altijd. Who even cares.

    / Sommige mensen zijn echt schijnheilig en hypocriet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 9:57 ]

    Eeennnn toen bleef ik vandaag thuis. Lekker aan de Säbeltanz werken. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whatever. Ik blijf nog wel een dag ziek thuis.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zucht. Kunnen we die steken onder water gewoon niet doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahaha gisteren werkcollege gemist en nu moet ik mijn opdrachten nog via de mail opsturen ter compensatie. Help.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké fysiek een wrak door ziekte, mentaal gisteren weer een flinke klap gekregen waardoor ik op dat gebied atm een wrak ben, maar ik moet om vijf uur wel een tentamen maken... Ik wil echt heel graag opgeven en in een hoekje huilen, maar ik moet doorzetten.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 10:15 ]


    Happy Birthday my Potter!